jueves, 27 de diciembre de 2007

Aprende Inglés TV estréase en TDT


Unidade Editorial e Vaughan Systems lanzarán o próximo 7 de xaneiro unha nova canle de televisión para mellorar o nivel de inglés sen moverse do sofá. O proxecto estará tamén dispoñible en Imagenio.

Achégase un novo ano. Tempo de propósitos: coidar a dieta, apuntarse a un ximnasio e aprender inglés. Precisamente para este último obxectivo, Unidade Editorial planea pór en marcha a primeira canle de televisión dedicado en exclusiva ao ensino do inglés. O proxecto conta coa colaboración de Vaughan Systems, un dos provedores de programas de formación para empresas de referencia en España.

O seu equipo docente de 310 profesores imparte anualmente ao redor de 350.000 horas de formación in-company e os seus nove centros residenciais acollen cada ano a máis de 3.500 directivos para estancias de entre 2 e 21 días. Só en Madrid, a cadea Vaughan Radio conta cunha audiencia dunhas 300.000 persoas.

A produción e realización da cadea correrá a cargo de Canle Mundo Producións. A iniciativa porase en marcha o próximo 7 de xaneiro e, desde o comezo, emitirá contidos durante as 24 horas do día.

Programación

A programación dividirase en varios bloques. En primeiro lugar, haberá un programa no que o gurú Richard Vaughan impartirá clases para todos os niveis de inglés e compartirá anécdotas acerca dos seus trinta anos como docente.

"Non é un profesor calquera. O seu éxito radica en que realiza clases interactivas, nas que dúas persoas falan entre si. Ademais, é unha persoa con grandes dotes comunicativos; é un auténtico telepredicador", asegura Jaime Gutiérrez Colomer, director da área audiovisual de Unidade Editorial e responsable do proxecto.

Outro bloque crave da programación de Aprende Inglés TV é Rumbo ao inglés, no que se impartirán clases de media hora de duración, baseadas na colección lanzada polo diario O Mundo o pasado setembro. My Living Room, pola súa banda, será un programa de entrevistas.

"O noso propósito é ampliar a programación cara aos xéneros infantís, os documentais subtitulados e os informativos, antes de final do próximo ano", apunta Gutiérrez Colomer.

A canle emitirase nas televisións dixitais terrestres (TDT) locais de Madrid, Valencia, Castelló, Benidorm, Elxe e Baleares. O apagamento analóxico, que terá lugar o 3 de abril de 2010, acabará coa televisión analóxica, favorecendo o crecemento da TDT. Segundo os últimos datos de Abertis Telecom, (xullo de 2007, o 85,4% da poboación española xa se atopa na área de influencia da TDT.

No entanto, os españois que ven a televisión a través deste sistema é do 8,3%, segundo datos de TNS Sofres.
Por este motivo, Unidade Editorial e Vaughan Systems chegaron a un acordo para a emisión da nova canle a través da plataforma de televisión a través de Internet de Telefónica, Imagenio. "Tamén estamos en conversacións con Ono e, no futuro, gustaríanos establecer contacto con Dixital", comenta Gutiérrez Colomer.

"É moi difícil competir coas cadeas xeneralistas. Por iso, decidimos especializarnos e dirixirnos a un só nicho de mercado. Iso si, o ensino de inglés incumbe a uns nove millóns de españois?, indica Gutiérrez Colomer. E engade: ?O inglés é a materia pendente da sociedade española".

No futuro, Aprende Inglés TV aspira a crecer internacionalmente. "Cremos que unha canle así pode ser útil en Estados Unidos, para axudar á poboación hispana a integrarse mellor. Tamén nos expomos entrar en Latinoamérica", explica o executivo español.

Non só os libros de texto ensinan un idioma

Richard Vaughan, de orixe texana, é toda unha celebridade no mundo do ensino de inglés en España. Aos seus 55 anos, leva trinta impartindo clases, dos que 27 anos viviunos xunto a Vaughan Systems, firma que fundou con só 25 anos. Na actualidade, a súa compañía é a que máis cursos para profesionais e directivos imparte en España. "compartín 30.000 horas de clase e supervisei outros dous millóns. ensaiei de todo. Se o que funciona e o que non", di de si mesmo Richard Vaughan na páxina web do seu máster para profesionais.

Inimigo dos libros de texto, Vaughan e o seu equipo teñen un asento reservado na programación e no asesoramento da cadea, cuxa propiedade comparte, de modo paritario, co grupo Unidade Editorial. Rumbo ao inglés é o nome que recibe o programa de clases e entretemento que presentará en Aprende Inglés TV, a súa última aventura mediática.

No programa, o docente servirase de varias vítimas, alumnos de nivel medio alto que se prestan a someterse á dinámica das súas clases, nas cales esíxese precisión e axilidade no uso do idioma. Vaughan tamén deixa renda solta ás miles de anécdotas dos seus trinta anos de docencia e outras consideracións de toda índole.

En antena

- Segundo os últimos datos de Abertis Telecom (Xullo 07), o 85,4% da poboación española xa se atopa na área de influencia da TDT.

- Segundo TNS Sofres, os individuos que ven a televisión a través de TDT é do 8,3% en España e do 15,4% en Madrid.
- A cota de pantalla da TDT creceu un 84,4% en menos dun ano en España e un 156,7% en Madrid.

-Unidade Editorial dispón da licenza de TDT en Madrid, Comunidade Valenciana e Baleares. Ademais, conta con Canle Mundo Producións, que será a encargada da produción e realización de Aprende Inglés TV.

-Fundado fai trinta anos, Vaughan Systems é o primeiro provedor en España de programas de formación en idiomas para directivos e persoal de empresa. Conta con 310 profesores e nove centros residenciais, que acollen cada ano a máis de 3.500 directivos para estancias de entre 2 e 21 días.

Fonte: expansión

O persoal da Canle 24 Horas gaña un xuízo a TVE

Un Xulgado do Social de Madrid devolveu aos traballadores da Canle 24 Horas o seu tradicional réxime laboral, derrogado unilateralmente por TVE a mediados deste ano. Desde a súa posta en marcha en 2000, os 160 membros deste persoal acordaron coa dirección un sistema particular de quendas e remuneracións específicas, á marxe do Convenio Colectivo. Coa integración das redaccións, a Dirección de Informativos anunciou o 27 de marzo que se acababan as condicións especiais. A sentenza non é firme, e TVE pode apelala.

O pasado xoves, o Xulgado dos Social número 36 de Madrid emitiu un fallo polo cal, o persoal da Canle 24 Horas de TVE debería volver ás súas tradicionais condicións laborais, derrogadas polo Ente a mediados de ano. A sentenza que non é firme (e xa que logo pode ser apelada) sinala que non é válida a anulación destas condicións que incluían sistemas de quendas rotativas, grupos de traballo, calendario, vacacións, licenzas e remuneracións especiais.

O 3 de febreiro de 2000 establecéronse estas condicións especiais cos sindicatos que complementaban o convenio colectivo do Ente, ata mellorando algunhas das súas condicións laborais. Pero o 27 de marzo deste ano, TVE enviaba unha carta aos 160 traballadores do persoal, sinalando que se este convenio quedaba sen validez e que todo o persoal pasaba a ter as mesmas condiciones que o resto do Ente, establecidas no convenio colectivo xeneral.

O argumento da cadea foi a integración da redacción da canle temática cos informativos regulares de TVE. Unha integración que segundo o persoal da Canle 24 Horas, está lonxe de producirse, pero que con todo, non impediu que desde mediados de ano deixen de percibir uns 300/400 euros mensuais por concepto de complemento retributivo específico.

Cóntannos en TVE que este fallo adverso á Dirección prodúcese despois de que se explicou por activa e por pasiva a Fran Llorente que todo o proceso para suprimir o sistema era ilegal, e que, ademais, a comunicación aos traballadores era nula porque non se indicaban as novas condicións de traballo. En efecto, segundo consta no fallo, non se indica cales serán as novas condicións.

A demanda foi presentada polos representantes do Comité Xeral Intercentros de CCOO, UXT, USO e APLI, nunha das poucas oportunidades que todos os sindicatos do Ente únense para loitar por unha causa unitaria, deixando de lado as súas tradicionais diferenzas. O caso é que a sentenza non é firme e que está suxeita a apelación de TVE.

Descargar a sentencia en PDF: http://www.prnoticias.es/images/stories/noticias/sentenciainformativos.pdf

Fonte: PRNoticias

Ricardo Sánchez, director da cadea FlyMusic: 'A oferta da TDT non chega a cada target'

Fly Music cumpre dous anos como un das canles máis vistas da TDT. A cadea musical de Vocento aumentou a súa audiencia neste período desde o 0,6% ao 1,07%. PRNoticias conversou co seu director, Ricardo Sánchez, quen nos explicaba a filosofía da canle, centrado en dar resposta ás demandas de música independente difícil de atopar polas vías tradicionais.

Por que nace Fly Music?

A canle nace en 2005 cando Vocento pide a Europroduciones o deseño dunha cadea musical, que ocupe a súa segunda frecuencia de TDT (xunto a NET TV). Empezamos de cero apostando por outro tipo de música, afastada das plataformas e as radios tradicionais, crecendo de xeito paulatino como reflicten as últimas medicións de audiencia. O noso obxectivo inicial é mostrar á nosa audiencia a actualidade musical que se está ofrecendo no mundo, cuxa raíz tradicionalmente parte de Inglaterra.

Que tipo de contidos pódense atopar en Fly Music?

Ao ser unha canle musical a base é o videoclip. No entanto, criamos que non era suficiente e analizamos que era o que a xente buscaba, por exemplo música en directo, festivais e grupos innovadores que non aparecen nas canles comúns. Por iso, introducimos unha programación sólida de informativos, entrevistas reportaxes, información de axenda de concertos, programas por sectores, artistas, cine... Ademais temos o Fly TOP, que é unha selección dos 25 mellores videoclips semanais.

Facedes gala de ser a cadea cuxo contido musical é extremadamente coidado. Cal sería o estilo musical ou o xénero que podemos atopar como espectadores en Fly Music?

Trátase dun etilo moi ecléctico. Pero o que prima sobre todo é a música independente e de raíz anglosaxoa, como a música ?indie'. En definitiva, dar cabida a toda a tendencia musical demandada polos mozos e que predomina nos festivais que arrastran a grandes masas e que con todo non teñen cabida nas radios ou cadeas clásicas.

Cres que o público en España descoñece ou consome simplemente o que lle ofrecen?

Non, ao contrario. Os espectadores saben moi ben o que queren. Modestamente un dos éxitos de Fly Music para ser en dous anos unha canle recoñecida no sector é que os amantes da música obtiveron o que estaban buscando: unha oferta arriscada, nova e que talvez non sexa o máis rendible para o resto de plataformas.

Por que cres que ás grandes canles non lles resulta tan rendible arriscar cos contidos?

Xúntanse dúas crise e un momento de cambio. Na música: crise de tipo de consumo, na venda de CD's, pero non nos festivais de música e iso demostran que a xente consome música, pero doutro xeito. Doutra banda, temos unha crise televisiva, polo apagamento analóxico e a inminente TDT, que necesita redefinir o mercado televisivo. Os cambios serán máis claros dentro dun par de anos. Todo o mundo, Os 40, MTV,... vai sen risco porque ninguén quere ser o primeiro en arriscarse en fallar. Están esperando a ver que ocorre. Nós adiantámonos no panorama do apagamento e centrámonos nun tipo de público moi específico, que en definitiva é cara a onde se orienta a TDT, ás canles especializadas.

Respecto da publicidade, tanto na túa canle como no resto Como cres que evolucionará o investimento publicitario, os formatos etc.? Haberá suficiente mercado?

A repartición publicitaria será o cambio máis importante cando chegue o apagamento. As axencias de medios e publicidade terán que buscar fórmulas novas para chegar ao espectador. Será difícil que haxa mercado para tantos operadores e probablemente a solución estea en buscar fórmulas alternativas. Os empresarios concesionarios de varias canles deberán saber que haberá certas canles que teñan publicidade que reporten ganancias e outros que terán que ser ?autorrentables' ou ter formas de publicidade introducidas dentro dos contidos, etc. Porque non hai pastel para todos.

Que che parece o traballo elaborado por Impulsa TDT?

É un traballo difícil porque ao cidadán estalle chegando a idea dun panorama novo pero non o ten demasiado claro. Aínda que hai que continuar informando sobre o que teñen que facer para poder consumir a nova tecnoloxía falta algo no que non se detiveron aínda: a tarefa pedagóxica que hai que realizar sobre a programación e oferta de contidos. A oferta non é moi poderosa aínda e ademais non chega a cada target como corresponde. De maneira que temos un parque de TDT que está aumentando e iso xa está case resolto, pero unhas persoas desinformadas sobre todo o que poden conseguir grazas á nova tecnoloxía.

Estes días aprobouse definitivamente a LISI, e dado o visto e prace á aplicación do canon dixital. Un canon que grava os aparellos. Comentábasme que Fly Music intenta responder á demanda da sociedade. Pero a sociedade utiliza Internet para atopar as súas demandas. Que opinión meréceche o novo imposto, e cres que dalgún modo pode repercutirvos?

O canon dixital e a LISI afectarán ás tendencias. E xorde logo de descubrir os novos hábitos. No noso caso non creo que nos afecte para nada. A televisión xa non é a única pantalla do fogar e está claro que para o noso público ten máis peso o computador. Vanse a modificar os modos de consumo porque xa non tes o televisor acendido acotío e o canon está gravando algo que xa forma parte das vidas dos consumidores, PDA, iPod, etc. De todas as maneiras que apliquen un gravame que encareza o prezo non vai facer que deixen de consumirse eses aparellos tampouco. De modo que a nós non nos afectará pero aos demais tampouco.

Tras a evolución en dous anos de Fly Music, dun 0,6% de share en 2005 a un 1,07% na última medición de 2007. Que proxectos ou obxectivos debúxanse para esta nova canle en 2008?

A música é para min un motor vital e creo que nós conseguimos converter Fly Music nese motor vital que moitos mozos esperaban. Así que os nosos obxectivos son seguir na mesma liña que nos trazamos; continuar asentándonos e fidelizando aos nosos seguidores; conseguir chegar máis á xente que lle gusta a música. Apostaremos pola música en directo, aos festivais innovadores.

Fonte: PRNoticias

O goberno andaluz outorga as primeiras 13 concesións de televisión dixital terrestre (TDT) de xestión municipal



O Consello de Goberno outorgou aos 13 concellos das grandes poboacións andaluzas as concesións para a explotación directa das súas canles de Televisión Dixital Terrestre (TDT) de ámbito local, por un prazo de dez anos.

Con esta decisión resólvese a convocatoria de abril de 2006 para os municipios de referencia de cada demarcación cuxa poboación supera os 150.000 habitantes, que son os que contarán unha canle propia sen necesidade de compartilo con outros. Trátase das oito capitais de provincia e de Alxeciras, Dos Hermanas, El Ejido, Fuengirola e Jerez de la Frontera.

As corporacións locais teñen reservados programas nas 60 demarcacións que compón o mapa andaluz da TDT. Nas 13 citadas son dúas as canles asignadas; un para o concello de referencia e outro para a agrupación do resto dos municipios integrantes. Nas outras demarcacións, ao existir só un programa reservado á xestión pública local, os concellos incluídos en cada unha delas deben acordar maioritariamente a constitución de entidades xestoras. Outras 186 licencias TDT local, actualmente en fase de concurso, resérvanse á iniciativa privada.

A estes programas súmanse as oito canles de cobertura autonómica, dos cales catro terán carácter público, con dous asignados a Radio Televisión de Andalucía, que manterá en activo e con tecnoloxía dixital Canle Sur e a 2 de Andalucía. En canto aos privados, dous atópanse actualmente en concurso e os outros dous foron adxudicados o pasado 13 de marzo aos grupos Avista Televisión de Andalucía e Comunicación Radiofónica.

Fonte: juntadeandalucia.es