jueves, 24 de enero de 2008

Impulsa TDT di que o novo Goberno deberá abordar a TDT en pago por visión, tras as eleccións

O presidente de Impulsa TDT (asociación que agrupa a radiodifusores e ao operador de rede Abertis Telecom), Eladio Gutiérrez, afirmou hoxe que o Goberno que xurda tras as eleccións xerais do próximo mes de marzo "deberá abordar" a posibilidade de emitir en pago por visión.

En declaracións á revista 'Tee Dixital', que recolle Europa Press, Gutiérrez asegura que reclamará ao Executivo o impulso de contidos nesta modalidade, se os seus socios así o deciden.

De feito considera que o vixente Plan Técnico da TDT, "contempla esta posibilidade" e "non se precisa máis nada que unha resolución gobernamental para autorizar, baixo determinadas condicións, a obtención do pago por visión".

No que se refire á penetración da TDT en España, o presidente de Impulsa pensa que "os últimos datos son esperanzadores". "Parece que se rompeu a tendencia a considerar como marxinal á TDT. É unha realidade insoslayable para todo o sector", apuntou.

Fonte: finanzas.com

Ono pedirá que se convoque un novo concurso de TDT se se inclúen contidos de pago

O presidente do operador de cable ONO, Eugenio Galdón, asegurou hoxe que a compañía esixirá que se convoque un novo concurso para outorgar as licenzas da Televisión Dixital Terrestre (TDT) no caso de que se inclúan contidos de pago por visión.

Durante a súa intervención no Foro Sociedade en Rede, organizado por Rede.é en colaboración con Europa Press, Galdón explicou que cando se convocou o anterior concurso o operador tratou de presentarse, idea que descartou finalmente ao tratarse só de contidos en aberto.

Galdón asegurou que, actualmente, os contidos son o 'gran problema' da televisión de pago en España, que só alcanza a un 27% dos fogares, e afirmou que o modelo desenvolvido neste país 'fracasou', xa que conta coa metade de cota que mercados como o alemán ou o francés, que empezaron á vez.

Neste sentido, Galdón sinalou que un dos aspectos que 'lastra' as capacidades de futuro do sector é que o acceso aos contidos audiovisuais 'segue protexido detrás do pano de aceiro das exclusivas e a concentración'. 'Sen contidos, as redes desenvólvense máis lentamente e serven para pouco', asegurou.

Para o executivo, os contidos deben ser os grandes protagonistas da segunda década dixital, aínda que advertiu da posibilidade de que os ofreza unha única compañía. 'O operador dominante controla todo o cine 'premium' do trinque e todo o fútbol. Queremos que haxa moitos produtores que fagan un produto audiovisual interesante. Para iso hai que ter acceso a contidos de pago', afirmou.

Ao seu xuízo, sen canles de cine Premium e sen fútbol será 'difícil ou imposible' facer televisión de pago nos próximos cinco anos. Galdón explicou que, ata o momento, a televisión de pago baseouse nun modelo de negocio baseado na captación de contidos 'premium' por parte do operador incumbente.

'Temos un sector raquítico en gran medida polo modelo de negocio do incumbente, que fai moi ben o seu traballo. O problema é a falta de regulación. Se isto permítese afecta ao despregamento de novas redes de banda ancha', advertiu Galdón.

Modelo Americano

O presidente de ONO afirmou que sería conveniente realizar un cambio de modelo e adoptar o desenvolvido en Estados Unidos, que se basea nas ofertas empaquetadas, para ofrecer contidos accesibles a todos os operadores audiovisuais e favorecer a competencia no mercado.

Ao fío desta cuestión, apuntou á necesidade de 'ir a un modelo de contidos compartidos e empaquetados que fomente a competencia no sector audiovisual de pago' e apostou por cambiar o modelo do fútbol de contratos pechados a 8 anos 'Os contratos cos clubs deben revisarse ou se volverá a frear o desenvolvemento do sector', indicou.

Sogecable e Mediapro

Nesta cuestión, Galdón deixou claro de que lado están os seus apoios na que cualificou como a 'interminable' guerra do fútbol. 'Nesta segunda guerra carlista do futbol, os liberais --que tan escasa honra fixeron ao seu nome-- teñen bastante máis razón que os carlistas trabucaires que os asedian', sinalou.

En canto ao lanzamento de 'Trio ' tras o acordo alcanzado por Sogecable e Telefónica, Galdón sinalou que demostra que o dominante en contidos chegou a un acordo coa operadora dominante en 'telecos' mantendo o control.

Fonte: actualidade.terra.es