martes, 5 de febrero de 2008

A REVISTA: 'Audiencias TDT': Xaneiro 2008

Cuota de pantalla da TDT: 10,5% (+1,0)

1. Telecinco: 15,8% (+0,4)
2. Antena 3: 14% (-0,2)
3. La 1: 11,4% (+0,5)
4. laSexta: 8,7% (-0,6)
5. Cuatro: 7,7% (+0,2)
6. Antena.Neox: 4,3% (+0,2)
7. La 2: 3,2% (-0,1)
8. Clan TVE: 3,1% (-0,3)
9. Antena.Nova: 1,9% (-0,1)
10. Teledeporte: 1,2% (-0,3)
11. Telecinco Estrellas: 1,1% (+0,1)
12. 40 Latino: 1,1% (-0,2)
13. Hogar 10: 0,9% (+0,1)
14. CNN+: 0,8% (=)
15. SETenVEO: 0,8% (=)
16. NET TV: 0,8% (+0,1)
17. 24 Horas: 0,7% (=)
18. VEO: 0,7% (-0,2)
19. Telecinco Sport: 0,4% (=)
20. Flymusic: 0,2% (=)

Por grupos
Grupo Antena 3: 20,2% (-0,1)
TVE: 19,6% (-0,2)
Grupo Telecinco: 17,3% (+0,5)
Grupo laSexta: 9,6% (-0,5)
Sogecable: 9,6% (=)
Grupo VEO: 1,5% (-0,2)
Vocento: 1% (+0,1)

Resto de canles TDT
TV3: 3,7%
Telemadrid: 2,5%
Canal Sur: 2,1%
Canal 9: 1,4%
8tv: 0,7%
Canal 2 Andalucía: 0,6%
33: 0,4%
TVG: 0,3%
ETB2: 0,3%
K3 / 300: 0,3%
Barcelona tv: 0,3%
Onda 6: 0,3%
tvCanaria: 0,2%
laOtra: 0,2%
Punt 2: 0,16%
Red Popular TV: 0,15%
Aragón TV: 0,13%
3/24: 0,13%
Red Punto TV: 0,11%
7RM: 0,10%
TPA: 0,09%
IB3: 0,08%
ETB1: 0,06%
CMT: 0,05%
tvCanaria 2: 0,02%
Intereconomía: 0,01%

Fonte: mundoplus

Veo TV 'faise maior' coa vista posta no 'apagamento' de 2010

Se a televisión transmitise cheiros, Veo TV ofrecería á audiencia aroma a recentemente pintado, certos matices de serrín e un resaibo a limpo, a estrea. A pesar dos brochazos e o ruído atronador das taladradoras de última hora, todo estará listo para o primeiro programa. Veo TV mantén a súa aposta polos contidos propios e nesta sintonía a cadea mudouse aos seus novos estudio de Torrexón de Ardoz (Madrid), que, cos nervios da estrea, comezan hoxe a funcionar.

Onde se levantaban as antigas rotativas do Grupo Unidade Editorial habilitáronse 2.400 m2, con tres estudio de 100, 400 e 700 m2 respectivamente. No primeiro deles gravaranse espazos cun fondo virtual, o segundo acollerá os programas estrela da canle e o terceiro, grazas ás súas dimensións, poderá alugarse, por exemplo, a produtoras de series de ficción.

Aínda é difícil recoñecer a nova sede, pois, de momento, ningún logotipo de Veo TV figura na fachada principal, aínda a medio pintar. Con todo, as présas e as carreiras dos novos inquilinos, preparado a contrarreloxo a primeira emisión, delátaos.

Este edificio intelixente, con redacción integrada, podería ser o primeiro dunha longa lista, xa que o grupo dispón nas inmediacións de máis de 12.000 m2. Sen dúbida unha aposta de futuro, e case presente, xusto cando a TDT parece comezar a despegar en España, onde os últimos datos indican que se sitúa nunha audiencia do 10,5% .
Un futuro inmediato

Veo TV, como o resto de competidores, mira a un futuro concreto, o 3 de abril de 2010. A data prevista para o denominado apagamento analóxico. "A partir do apagamento todos competiremos en igualdade de condicións. As cadeas históricas parten con vantaxe, pero as condicións tecnolóxicas de acceso serán as mesmas", explica Melchor Miralles, director xeral do Mundo TV. O traballo ata a data, potenciado pola creación dos novos estudio, non cae en saco roto. "Isto é un arrequecemento, pero non na banda, senón xogando", apostila Fernando Quintela, director do Mundo TV.

Rafael Martínez-Simancas, que codirige e presenta 'O Mundo en Portada', non esconde a súa alegría ante a mudanza. "Antes tiñamos unha dobre nacionalidade", explica acerca da anterior situación de Veo TV, que mantiña os estudio no paseo da Castelá e a redacción xunto á antiga sede do MUNDO, na rúa Pradillo. Acabáronse as aloucadas viaxes para plasmar diante da cámara o que uns minutos antes ideouse noutro punto de Madrid.

A este estudo, recentemente nado, fáltalle crecer, pero Martínez-Simancas non vai esperar para polo a proba. Hoxe recibe a visita de Esperanza Aguirre, presidenta da Comunidade de Madrid, durante a primeira velada do Mundo en portada, contrasinal da canle e parte do principal tridente da programación de Veo TV xunto ao espazo deportivo Fórmula Marca e os propios informativos.

Fonte: el mundo

Activada unha páxina web da Junta de Andalucía para a Televisión Dixital Terrestre

Entre os seus contidos destacan canles dedicadas a información tecnolóxica e información xeral da TDT e os pasos necesarios para acceder a ela

A Consellería da Presidencia da Xunta de Andalucía puxo en funcionamento un portal web, cuxo dominio é www.tdtandalucia.es, dedicado exclusivamente á Televisión Dixital Terrestre na Comunidade Autónoma.

Este portal é o resultado dun proxecto exposto no seo da Comisión para o Impulso da TDT en Andalucía, co dobre obxectivo de servir como punto de encontro a todos os cidadáns e axentes do sector, e ao mesmo tempo facilitar aos andaluces e andaluzas toda a información necesaria para a súa incorporación á TDT.

Este portal web temático específico para Andalucía presenta unha imaxe actual e dinámica, cun esquema de navegación facilmente usable, e sobre todo, con información útil ao cidadán. Entre os seus contidos destacan canles como os dedicados a Información tecnolóxica, con toda a información xeral da TDT e os pasos necesarios para acceder a ela; ou o de Instalacións en vivendas: unha canle específica no que se ofrecen orientacións xerais para a adaptación das instalacións de antena, xunto coa normativa específica que as regula e algúns enlaces interesantes.

Outros campos da web www.tdtandalucia.es son os relativos a Receptores, orientado a explicar a tipoloxía de aparellos para a recepción da TDT nos fogares; Servizos interactivos, un espazo específico para explicar ao cidadán as posibilidades da interactividade, así como, o detalle de todas as aplicacións interactivas que se atopan en emisión nestes momentos; ou o Recuncho do consumidor, que inclúe consellos para os cidadáns á hora de incorporarse á TDT, xunto coa información necesaria para o proceso de reclamación, así como a normativa de aplicación.

No apartado de Contidos, incorpórase todo un conxunto de fichas descritivas de todas as canles televisivas que nos distintos ámbitos (nacional, autonómico e local) emítense en Andalucía, ademais de orientar ao cidadán para posibles reclamacións ante contidos inapropiados ou prexudiciais.

Tamén se inclúe na páxina web un campo denominado Consulta da cobertura. Trátase dunha ferramenta propia e nova, que permite a consulta integral (nacional, autonómica e local) da cobertura TDT en Andalucía, podendo ademais, se se desexa, representar toda a información nun mapa georeferenciado.

Na web figura tamén un apartado dedicado a transición cara á TDT, unha canle específica que informa do avance do proceso de transición analóxico-dixital, recollendo co máximo detalle os proxectos de transición para Andalucía contemplados no Plan nacional de transición á TDT, así como os informes mensuais nacionais de progreso.

Para rematar, dous campos máis abordan as Demarcacións de TDT local, con fichas específicas de detalle para cada demarcación de Andalucía recollidas no Plan técnico nacional da televisión dixital local; e os Concursos e convocatorias, unha canle particular para a difusión de información da Xunta de Andalucía en relación, principalmente, cos procesos concesionales de TDT local e autonómica, así como sobre os distintos programas de incentivos que se poñan en marcha sobre a materia.

Nunha análise comparativa con outras iniciativas públicas na materia, a web da TDT de Andalucía destaca en varios sentidos, como o amplo número de aspectos tratados, que a converte nun sistema de información integral para os cidadáns.

Pero ademais, esta páxina incorpora núcleos temáticos pouco frecuentes (consumidores, proceso de transición, concursos e convocatorias,...), e é de destacar o nivel de detalle alcanzado a través das fichas específicas para os contidos televisivos e os servizos interactivos.

Para rematar, o portal incorpora e permite o uso dunha ferramenta propia e gráfica de consulta integral de cobertura, novidade importante respecto doutras iniciativas deste tipo.

Fonte: mundoplus