jueves, 6 de diciembre de 2007

Antena.neox, o canal da TDT de Antena 3, dará as campanadas da man de "Aquí mando yo"

Este Fin de Ano, Antena.Neox dará as badaladas ofrecendo as tradicionais uvas desde o garaxe de Cristóbal e Huevón, dous personaxes animados de "Aquí mando yo" (sábados ás 15:00 horas), espazo que mestura o zapping de parodias televisivas coa animación.

Este especial está previsto que comece ás 23:30h e termine pouco logo das badaladas, onde debido a un gran apagamento na cidade, e grazas a un xerador de corrente, personaxes que foron aparecendo no ao longo de toda a tempada tomaranse as uvas con Cristóbal e Huevón.

Unha noite, onde ademais de humor e unha recompilación das mellores imaxes da televisión, resolveranse grandes paradigmas da humanidade: conseguirá Paquirrín ligarse a Paris Hilton e Nicole? Logrará Vitoria Beckham entenderse con Belén Esteban? Pasarán a súa primeira noite de amor Pepa e Avelino? Afinará Enrique Igrexas cantando panxoliñas? Abrandarase o duro corazón do Dr. House?.. e a máis importante?chegará a tempo Fernando Alonso?. En definitiva, unha opción orixinal e diferente de empezar o ano.

Un zapping animado e irreverente

"Aquí mando eu" é un programa de entretemento producido por Abril Producións para a cadea. Este espazo ten como basee o zapping, Con todo, os espectadores tamén poden ver tramas de ficción e interaccións dos personaxes do programa cos protagonistas máis coñecidos do mundo da televisión.

O programa está presentado por Cristóbal e Huevón, dous divertidos estudantes que, desde o sofá do seu piso compartido, criticarán, sen pudor e sen pelos na lingua, todas aquelas imaxes que pasen polo seu televisor.

Entre os que non se libran dos seus comentarios están Jorge Javier Vázquez, Belén Esteban, Paris Hilton ou o presentador Bertín Osborne, entre outros. Ademais, estes dous mozos, que sempre din o que pensan, teñen a un camaleón como mascota, McGiver, que non pasa precisamente desapercibido.

Fonte: mundoplus

A revista: 'Mellora a cobertura TDT en...' Nº3

A Rioxa é unha comunidade que lles tocou o 'apagón analóxico' en 2009 (creo, non sei)

Para os que viven ou teñen familia na Rioxa, esta noticia lles interesará para saber cando terán TDT no seu pobo
____________________________________________________________

A RIOXA DISPORÁ DA TDT EN "TODO" O SEU TERRITORIO ANTES DO DECEMBRO DO 2009

A Rioxa disporá de cobertura para a Televisión Dixital Terrestre (TDT) en "todo" o territorio o 31 de decembro de 2009, tres meses antes da data prevista polo Ministerio de Industria para o 'apagamento analóxico', o 3 de abril de 2010. O conselleiro de Administracións Públicas, Conrado Escobar, ofreceu hoxe unha rolda de prensa para presentar o Plan para o Impulso da TDT, acompañado do secretario xeral técnico da Consellería, Antonio Ruiz Lasanta, e o presidente da Federación Rioxana de Municipios, Roberto Varona.


Con este plan, que suporá un investimento de 3,8 millóns de euros, o Goberno pretende garantir que os rioxanos conten co sinal de TDT nos seus fogares. Na actualidade, a TDT chega ao noventa da poboación e ao cincuenta por cento dos municipios.


Do investimento previsto polo Executivo, 3,2 millóns de euros destinaranse á dotación de cobertura no territorio e 650.000 euros ao resto das actuacións incluídas no plan. Así, os eixos previstos son avance e extensión de cobertura, antenización e sintonizadores, contidos, divulgación e Observatorio da TDT na Rioxa.


O plan desenvolverase por fases de cobertura. Durante o primeiro semestre de 2008 prevese chegar ao 93 por cento de municipios, no segundo ao 96, no primeiro semestre de 2009 quérese chegar ao 98 por cento dos municipios para, por fin, no segundo semestre de 2009 chegar ao cento por cento.


Doutra banda, o Goberno da Rioxa porá en marcha un portal autonómico de TDT que ofrecerá, fundamentalmente información de utilidade e servizos do Goberno da Rioxa (noticias, eventos, meteorología, cultura, ou informacións útiles para o cidadán). Os rioxanos poderán acceder a esta canle a través dos dous concesionarios autonómicos de Televisión Dixital Terrestre na nosa comunidade, Rioxa 4 e TVR, que comezaron as súas emisións o 31 de decembro de 2005.


Para dar a coñecer a TDT poranse en marcha folletos divulgativos, unha web informativa (www.tdtlarioja.org) que xa está operativa e un teléfono informativo (902 075159). Así mesmo, abriranse TDTecas como espazos informativos e de formación para explicar aos cidadáns as vantaxes que ten esta nova canle de comunicación. En concreto, estableceranse tres puntos dentro das cibertecas da rúa Huesca e Jorge Vigón de Logroño e na do Paseo do Mercadal de Calahorra. A súa apertura está prevista a partir de xaneiro de 2008.

Para rematar, o Goberno da Rioxa creará o Observatorio da TDT na Rioxa co obxectivo de solicitar e analizar toda a información posible sobre o proceso de transición cara á TDT na cidadanía rioxana, e desenvolver informes e conclusións coa información obtida

Fonte: larioja.com

A Generalitat lanza unha campaña para promover o paso á TDT

A campaña publicitaria da Generalitat para promover a compra de televisores adaptados á TDT (Televisión Dixital Terrestre) comezou co obxectivo último de conseguir que o período do Nadal axude a incrementar o número de fogares preparados para recibir con esta nova tecnoloxía.

Segundo os últimos datos, do mes de xuño, só un 26,8% dos fogares cataláns habilitaron as súas antenas para facer posible a recepción de televisión por TDT, cando o chamado apagamento analóxico está previsto que se produza a finais do 2009 en Catalunya.

Baixo o lema 'Unha tele sen TDT non é unha tele', a campaña publicitaria, que custou 990.000 euros, emitirase por televisión, radio, prensa e internet a partir de mañá e ata o 5 de xaneiro, véspera de Reyes.

O conseller de Cultura e Medios de Comunicación, Joan Manuel Tresserras, explicou en conferencia de prensa que o obxectivo é conseguir que calquera consumidor que queira aproveitar a época do Nadal para cambiar de aparello de televisión adquira un adaptado á TDT.

"Queremos ofrecer información clara e precisa aos compradores para que non caian en erros", asegurou Tresserras, tras advertir que aínda existen establecementos que venden televisores sen TDT integrado.

O secretario de Medios de Comunicación, Albert Saez, asegurou que coa campaña preténdese que, polo menos nas demarcacións nas que a oferta en TDT será xa completa no primeiro trimestre do 2008, máis do 60% dos fogares estean preparados para iso logo dos Nadais.

Segundo o calendario da Generalitat, as primeiras demarcacións con TDT serán Xirona, Reus, Vic, Vilanova i a Geltrú e Mataró. A campaña incidirá tamén nun total de 650 puntos de venda, en comercios e grandes superficies, que se comprometeron a facilitar información ao consumidor sobre os televisores con TDT a través de folletos, adhesivos e outro material.

A Generalitat elaborou tres anuncios televisivos que se emitirán en Televisió de Catalunya (TVC), TVE, Antena 3, 8TV e as locais XTVL, CLCC, CLC e TDI.

Ademais, as emisoras xeneralistas e radiofórmulas emitirán cuñas publicitarias e os medios de prensa diaria, comarcal, gratuíta e revistas levarán tamén esta publicidade, así como as web de prensa dixital.

O calendario do "acendido" da TDT empezará no primeiro trimestre de 2008 e finalizará en 2009, e o proceso realizarase por demarcacións, aínda que o "apagamento" analóxico non chegará ata o 2010.

Ademais da campaña presentada hoxe, a Generalitat prevé levar a cabo plans intensivos de comunicación en cada unha das demarcacións para incrementar a penetración da TDT entre a cidadanía.

Nestas campañas máis específicas, a administración ten previsto facer énfase na necesidade de adaptar a antena do domicilio e de dispón dun televisor con descodificador para poder recibir as novas emisións, que substituirán ás actuais analóxicas.

A Generalitat encargou un estudo, que espera ter nas próximas semanas, sobre o proceso de adaptación das antenas dos fogares cataláns para coñecer as porcentaxes reais da penetración da TDT.

Fonte: lavanguardia

Revista 'Audiencias TDT': novembro

E como cada mes, 'lanzamos' unha nova edición da revista 'audiencias TDT' que neste número se dedica as audiencias TDT do mes de novembro:

Telecinco 17,2 (-0,2)
Antena 3 12,9 (+0,4)
La 1 10,7 (+0,3)
laSexta 9,0 (+0,9)
Cuatro 7,4 (+0,7)
Antena.neox 3,6 (+0,4)
La 2 3,5 (+0,2)
Clan TVE 3,5 (+0,5)
Antena.nova 1,7 (+0,1)
Teledeporte 1,6 (-0,1)
T5 Estrellas 1,4 (-0,2)
40 Latino 1,2 (+0,1)
SETenVEO 1,0 (=)
CNN+ 0,9 (+0,1)
24Horas 0,7 (-0,1)
Veo 0,7 (+0,1)
Net TV 0,6 (-0,1)
Hogar 10 0,6 (+0,2)
T5 Sport 0,5 (+0,1)
FlyMusic 0,2 (=)

Grupos

TVE 20,0 (+0,8)
Telecinco 19,1 (-0,3)
Antena 3 18,2 (+0,9)
laSexta 9,6 (+1,1)
Sogecable 9,5 (+0,9)
Veo 1,7 (+0,1)
Vocento 0,8 (-0,1)

TDT autonómica

TV3: 3,3% (+0,4)
Telemadrid: 2,7% (+0,3)
Canal Sur: 2,1% (+0,2)
Canal 9: 1% (=)
Canal 2 Andalucía: 0,7% (=)
8tv: 0,7% (+0,2)
K3/300: 0,4% (=)
33: 0,4% (+0,1)
ETB2: 0,3% (-0,1)
TVG: 0,3% (=)
laOtra: 0,2%
Onda 6: 0,2% (=)
Punt 2: 0,2% (-0,1)
ETB1: 0,14%
tvCanaria: 0,13%
3/24: 0,13%
TPA: 0,11%
7RM: 0,1%
Aragón TV: 0,09%
Barcelona tv: 0,09%
CMT: 0,04%
IB3: 0,04%
tvCanaria 2: 0,01%

Fonte: mundoplus.tv

A REVISTA: 'Informe mensual da TDT': Novembro 2007

Xa estamos comezando o mes de decembro e, como cada mes, impulsatdt nos permite informarnos sobre a situación da TDT no noso país

Destaca:

Desde o relanzamento producido en novembro de 2005 ata xuño de 2007, 42% dos
edificios de 3 ou máis vivendas xa están preparados para a recepción do sinal
TDT,
510,5 miles de edificios do universo de 1,2 millóns que necesitan de devandita
adaptación.

Dos 372,3 miles de equipos TDT vendidos en setembro de 2007, 163,4 foron
televisores integrados (44%), 153 foron descodificadores externos TDT (41%) e os 56
restantes repartíronse entre DVDs con TDT integrado e cartóns internos/ externas para PC.

As vendas de televisores con TDT integrado, pasan de representar un 52% a un 57% do
total vendas de televisores en setembro de 2007, é dicir redúcese de forma importante
a venda de televisores analóxicos no último período
(140,9 miles de unidades en agosto 07 a 122,2 miles de unidades en setembro 07). A área Metropolitana de Madrid
onde en maior medida continúa a venda de televisores sen TDT,
4,5 por cada mil
habitantes no último período, cifra que debería reducirse de forma importante nos
próximos períodos.

A "estimación da penetración TDT" de Sofres a peche o mes de Outubro alcanza o
24,2% dos fogares
, habéndose producido un crecemento do 38% no ano 2007.
A cota de pantalla da TDT continúa a súa progresión e alcanza xa o 8,3% do total do
consumo televisivo no mes de outubro. O 'contacto' da TDT, alcanza unha media de 4.172.000 espectadores ao día, uns 400.000 máis que no mes precedente, e o
consumo de 77 minutos diarios
, un máis que o mes anterior

Para ver o informe en castelán pulse eiquí: http://impulsatdt.es/pdf/boletin/informe_mensual_noviembre.pdf
Para ver o informe en inglés pulse eiquí: http://www.impulsatdt.es/pdf/boletin/summary_november_monthly.pdf

Fonte: impulsatdt