viernes, 15 de febrero de 2008

Melchor Miralles abandonará El Mundo TV para ocuparse de Veo TV, como parte dunha estratexia para potenciar a televisión de Pedro J. Ramírez

Unidade Editorial e Pedro J. Ramírez deseñaron unha estratexia para potenciar a súa área audiovisual. Nos próximos meses, vaise a pór en marcha un proxecto para incrementar a presenza da televisión do grupo, Veo TV.

Pedro J. Ramírez e o equipo directivo de Unidade Editorial comezou a dar os pasos que, dentro desta estratexia empresarial para potenciar Veo TV, inclúen o movemento de varios directivos do grupo cara á súa sección audiovisual.

Segundo puido saber O Confidencial Dixital, a cúpula de Unidade Editorial atópase nestes momentos preparando o salto de Melchor Miralles do Mundo TV a un posto directivo en Veo TV. A dedicación de Miralles á televisión de Unidade Editorial sería exclusiva e, segundo as fontes consultadas, a dirección do grupo ten decidido este movemento.

Hai que recordar que a pasada semana, o Consello de Administración de RCS Mediagroup aprobou a adquisición por parte de Unidade Editorial do 100% das accións de Veo TV. Ata a data, o 44,6% dos títulos atopábase en mans de accionistas minoritarios.

O obxectivo de Unidade Editorial é, como dicimos, conformar un grupo audiovisual no que o seu "buque insignia" sexa Veo TV. Todas as miradas están postas agora no chamado "apagamento analóxico" que está previsto que se produza o 3 de abril de 2010.

As fontes consultadas confirman tamén que os directivos da compañía buscan para o posto de Melchor Miralles no Mundo TV a un profesional ?de renome? e con experiencia no sector das produtoras de televisión.

ECD púxose en contacto con Melchor Miralles para coñecer máis detalles sobre este movemento. O actual director xeral do Mundo TV preferiu non facer declaracións sobre o particular.

Fonte: El Confidencial Digital

Dúas novas canles na TDT: Telecinco 2 e FDF

Telecinco emprende unha nova andaina na TDT. Importantes novidades incorpóranse nas súas canles dixitais. A oferta da cadea na televisión dixital terrestre dará a partir do luns un importante xiro, abríndose a novos contidos e asumindo unha nova identidade: Telecinco 2 e FDF Telecinco.



Telecinco 2 abrirase paso na oferta de TDT. A nova canle ofrecerá espazos informativos ("Reporteiros", "Documenta 5", "Semanal Sport" e as edicións de Informativos Telecinco inmediatamente logo da súa emisión en Telecinco); realities (resumos e programas de "Sobreviventes"), boletíns deportivos(a partir do acordo vixente con Eurosport) e competicións de primeiro nivel como a Fórmula 1 ou o campionato mundial de Superbike.

Seguindo o ronsel emprendido fai anos por Telecinco coa iniciativa '12 meses 12 causas', Telecinco 2 realizará na TDT unha importante aposta polos contidos solidarios e de concienciación social mediante unha serie de acordos coas ONG máis prestixiosas e de maior envergadura no mundo. A primeira destas colaboracións levará a cabo con Greenpeace, organización que fornecerá á nova canle de programas informativos, así como dunha coidada selección de documentais e reportaxes de elaboración propia, afíns ao espírito solidario da cadea.


FDF



Doutra banda, en Factoría de Ficción (FDF), Telecinco recupera a marca e a esencia do que fose un das canles máis vistas da plataforma de pago, coa emisión das mellores series de Telecinco desde o seu nacemento, moitas delas aínda en antena. Así, a nova canle temática de ficción incluirá no horario estelar da súa grella series de éxito como 'Hospital Central', 'O Comisario', 'Motivos Persoais', '7 Vidas' e 'C.S.I.', ademais do pase inédito de 'Ventos de auga', a maior produción de ficción española realizada ata hoxe. O cine será outro dos grandes eixos sobre os que pivotará FDF, coa emisión dunha coidada selección de títulos, ata unha media de 9 películas semanais, dúas delas en prime time.

Cinco Shop

A oferta da cadea en TDT complétase, ademais, co lanzamento de Cinco Shop, unha canle comercial para satisfacer necesidades do espectador a través do teléfono e Internet. Con estes cambios, Telecinco introdúcese de cheo na recta final cara ao apagamento analóxico e ofrece aos seus espectadores novos alicientes para adaptarse e conectar coa televisión do futuro.

Fonte: telecinco.es

Nota: estas dúas canles entrarán en emisión este luns día 18 de Febreiro:

- Telecinco Estrellas --> FDF Telecinco
- Telecinco Sport ------> Telecinco 2