viernes, 21 de diciembre de 2007

Flymusic, o canal musical da TDT, en crecemento

Tras dous anos de emisión, a cadea de televisión musical FlyMusic, que emite en aberto a través da TDT, confirma o seu crecemento: segundo os últimos datos de novembro de 2007 proporcionados por Sofres, a cadea consegue unha cota de pantalla do 1,073% no ámbito nacional, o que representa cerca do dobre do que rexistraba en xaneiro de 2007 (0,598).

Ademais os datos publicados polo Estudo Xeral de Medios (EGM) tamén confirman este crecemento tal como demóstrao a evolución da audiencia desde marzo 2007, data na que a nova cadea empeza a formar parte do ranking de canles temáticas de EGM.

FlyMusic conseguiu situarse como unha canle de referencia para os amantes da música. Dirixido a un público novo de entre os 15 e os 35 anos, e cunha moi coidada selección musical, FlyMusic basea a súa programación en produción propia de reportaxes, entrevistas e noticias.

Cunha liña musical diferente e coidada, FlyMusic ofrece a mellor música do momento, os artistas máis arriscados, as últimas novidades, e vídeos que non ven noutras cadeas. Ademais FlyMusic está presente nos festivais e concertos máis importantes, e nos seus dous anos de existencia, gañouse o respecto de público, grupos e artistas, para constituírse no referente da actualidade musical.

Fonte: diariodelatdt

A REVISTA: 'Informe mensual da TDT': Decembro 2007

Como empezamos a ter as vacacións de Nadal, os empresarios de Impulsa TDT adelantan o informe mensual:

Destacamos:

- Ata setembro de 2007, 569.831 edificios de 3 ó máis vivendas dispón da antena
colectiva preparada para recibir TDT, o que supón un 47,0% do universo total.
O número de sintonizadores TDT adquiridos ata outubro de 2007 é 6.956.176 unidades.

- No mes de outubro de 2007 logrouse alcanzar un novo máximo histórico de vendas
con 471.992 de unidades, polo que o Observatorio de Impulsa TDT estima que se pechará o ano superando a cifra dos 8 millóns de unidades vendidas.

- O motor de dito crecemento, continúa sendo a adquisición de televisores con sintonizador TDT integrado cuxas vendas seguen crecendo e superando ás de televisores sen receptor dixital, representando xa o 61,8% do total vendas de televisores e habendo crecido en 4,6 puntos porcentuais fronte ao mes anterior, beneficiándose de devandito crecemento
principalmente as tendas de electrodomésticos. A tecnoloxía de televisores con pantalla plana, axudado pola implantación da nova tecnoloxía TDT, colaboran á
expansión do mercado total de televisores nun 10% no que levamos de ano.

- En outubro a cifra de vendas de descodificadores externos TDT creceu un 8,4% fronte ao mes anterior, continuando a tendencia crecente do mes anterior. O seu prezo medio reduciuse ata os 44 euros, sendo as Grandes Superficies as responsables de devandita caída.

- A audiencia da TDT ascendeu en 7 décimas no último mes ata alcanzar o
9%. A TDT foi vista por 4,5 millóns de espectadores, 300.000 máis que no mes
anterior, e a media de uso foi de 85 minutos diarios (8 minutos máis que en outubro).

O Congreso aproba a nova Lei da Sociedade da Información

O Congreso dos Deputados aprobou a Lei de Medidas de Impulso da Sociedade da Información, que se enmarca no conxunto de medidas que constitúen o Plan 2006-2010 para o desenvolvemento da Sociedade da información e de converxencia con Europa e entre as Comundidades e Cidades Autónomas (Plan Avanza).

O Plan Avanza prevé a adoción dunha serie de iniciativas normativas dirixidas a eliminar as barreiras existentes á expansión e uso das tecnoloxías da información e a garantir os dereitos dos cidadáns na Sociedade da Información. Nesta liña, introdúcense innovacións normativas que cobren baleiros normativos existentes, eliminan obstáculos e potencian os dereitos dos cidadáns.

A Lei establece que o Ministerio de Industria, Turismo e Comercio planificará frecuencias para a xestión individual do servizo de televisión local de proximidade por parte de entidades sen ánimo de lucro que se atopen habilitadas para emitir ao amparo da Lei de Televisión Local por Ondas Terrestres, sempre que dispoña de frecuencias para iso.

Teñen a consideración de servizos de difusión de televisión en proximidade aqueles sen finalidade comercial que, utilizando as frecuencias que en razón do seu uso por servizos próximos non estean dispoñibles para servizos de difusión de televisión comercialmente viables, están dirixidos a comunidades en razón dun interese cultural, educativo, étnico ou social.

A canle de televisión difundido o será sempre en aberto. A súa programación consistirá en contidos orixinais vinculados coa zona e comunidade á que vaian dirixidos e non poderá incluír publicidade nin televenta, aínda que se admitirá o patrocinio dos seus programas.

As Comunidades Autónomas adxudicarán as correspondentes concesións para a prestación de servizos de televisión de proximidade. As concesións outorgaranse por un prazo de cinco anos e poderán ser renovadas en tres ocasiónes.

Fonte: mundoplus.tv