jueves, 11 de septiembre de 2008

Vicente Vallés ficha por TVE como subdirector da Canal 24 Horas

Abandona Telecinco logo de ser remplazado por María Teresa Campos en 'A mirada crítica'

O xornalista Vicente Vallés, ata o pasado mes de xuño director e presentador de 'A mirada crítica' de Telecinco fichou por TVE como subdirector da Canle 24 Horas. Vallés abandona desta forma Telecinco logo de ser relevado de 'A mirada crítica' a principios de setembro por María Teresa Campos. O regreso estrela da presentadora a Telecinco non está, de momento, cumprindo as expectativas. María Teresa Campos é habitualmente terceira opción, empeorando os rexistros do seu predecesor.

Con este nomeamento, a Canle 24 Horas terá como director a Juan Pedro Valentín e subdirector a Vicente Vallés, repetindo o esquema directivo que tiña 'Informativos Telecinco' ata a chegada de Pedro Piqueras.

Licenciado en Xornalismo pola Universidade Complutense de Madrid, Vicente Vallés traballa como xornalista desde 1985. cubriu todo tipo de acontecementos informativos e está especializado en política española e en política dos Estados Unidos. Estivo na redacción central da Cadea Ser en Madrid entre 1985 e 1987, en prográmalos "Hora 25" e "Neste momento", baixo a dirección de Iñaki Gabilondo.

No verán de 1987 foi contratado por Televisión Española para a redacción de deportes dos Telexornais. Realizou, ademais, retransmisións de acontecementos deportivos, entre elas os Xogos Olímpicos de Inverno de Calgary. Traballou durante dous anos no programa "Estudo estadio".

Logrou unha praza por oposición como redactor no persoal de TVE, onde permaneceu ata 1989, cando pasou a formar parte do equipo de xornalistas que puxo en marcha os informativos de Telemadrid.

En 1994 pasou a traballar en Informativos Telecinco como xefe da sección de Nacional. Como tal, cubriu os principais acontecementos políticos ocorridos en España a partir dese momento, así como as viaxes dos presidentes Felipe González e, posteriormente, José María Aznar. En 1997 foi nomeado Subdirector de Informativos Telecinco, cargo que ocupou durante os últimos once anos. En 1997 e 1998 dirixiu o proceso de implantación dun sistema de edición dixital na redacción.

En 1998 compatibilizou a subdirección de Informativos Telecinco coa edición e presentación de "A Mirada Crítica", programa de entrevistas e debate político que se emite desde entón todas as mañás de luns a venres.

Desde 1999 e durante tres tempadas foi editor e copresentador de Informativos Telecinco Fin de Semana. Tamén elaboraba unha crónica política semanal. Desde 1997 ata agora foi responsable da cobertura e os programas especiais de varios procesos electorais españois, tanto de ámbito nacional como autonómicos e municipais.

En 2004 foi nomeado, de novo, director e presentador de 'A Mirada Crítica', posto que ocupou ata o verán de 2008. Colabora habitualmente en prensa e radio, e participa de forma periódica en cursos de diversas universidades españolas. En novembro de 2007 foi galardoado co premio do Club Internacional de Prensa polo seu labor á fronte de 'A Mirada Crítica'.

Fonte: FórmulaTV.com

A Xunta recorrerá ao satélite para a total cobertura da TDT en Galiza

Salgado revelou que a Xunta negocia co Ministerio de Industria a posibilidade de ofertar unha cobertura universal vía satélite, o que beneficiará a 20.000 persoas que actualmente non poden ver a televisión analóxica. Preguntado sobre se a situación de crise económica pode influír na implantación da TDT, Salgado descartou que vaia haber atrasos e subliñou que "España é o único país de Europa implicado en garantir unha cobertura do 100 por cento".

Fonte: a nosa terra

Retegal leva as emisións de TDT aos concellos de Xunqueira e Monterrei

O operador de telecomunicacións galego Retegal S.A. en colaboración coa Secretaría xeral de Comunicación da Xunta, a través da Dirección xeral de Comunicación Audiovisual, despregou dous novos reemisores dixitais nos concellos de Xunqueira de Espadañedo e Monterrei, equipos que tamén proporcionan cobertura a algunhas zonas do concello de Verín.

Os novos reemisores teñen por obxecto difundir os sinais da rede autonómica galega que na actualidade transmite dúas programacións de Televisión de Galicia e que no futuro incluirán as programacións de dous operadores autonómicos privados. Trátase de dous equipos de última xeración de 5 watios de potencia, e inclúen cancelador de ecos, o que os fai máis robustos ante as interferencias doutras emisións e dos fenómenos meteorolóxicos. Estas actuacións supón un investimento de preto de 30.000 euros.

Facilidade na recepción

Os novos emisores teñen as mesmas características de radiación que as emisións analóxicas preexistentes, polo que non será necesario reorientar as antenas para recibir as emisións en dixital na zona de cobertura. Simplemente haberá que dispor dun decodificador TDT ou dun aparello de televisión adaptado ao TDT. No caso dos edificios de vivendas haberá que adaptar tamén as instalacións de antena colectiva para sintonizarlos á nova canle de televisión dixital.

Co fin de asegurar o correcto despregamento da tecnoloxía TDT en Galicia, Retegal S.A. colabora coa Dirección xeral de Comunicación Audiovisual, no desenvolvemento dunha serie de medidas como a subvención para o despregamento de microrreemisores dixitais, coñecidos como gap-fillers, a posta en marcha da oficina técnica da TDT, a creación do portal temático da Televisión Dixital Terrestre de Galicia ou o plan piloto da Fonsagrada.


Fonte: a rexión

Pomba Lago convértese no rostro da Pasarela Cibeles en Antena.Nova

Antena 3 acaba de pechar a fichaxe de Pomba Lago con motivo da Cibeles Madrid Fashion Week, ata agora coñecida como Pasarela Cibeles. Antena3.Nova convértese na canle oficial do evento que terá lugar entre o 15 e o 19 de setembro na Feira de Madrid.

Unha vez máis Antena.Nova aposta pola moda e convértese na canle oficial da ata agora coñecido Pasarela Cibeles. A partir da próxima semana a TDT de Antena 3 retransmitirá, en directo, todos e cada un dos desfiles que se celebren na semana da moda de Madrid. O evento é un dos máis importantes no mundo da moda a nivel internacional xunto ás pasarelas de Nova York e Milán.

Ademais, a cadea ofrecerá un programa especial conducido pola propia Pomba Lago. A presentadora contará cun equipo de colaboradores para analizar e relatar de xeito pormenorizado os detalles de cada un dos desfiles desta Pasarela.

A aposta pola moda traspasará a TDT, xa que Antena 3 ofrecerá distintas conexións en directo ao longo da súa programación para que os espectadores poidan permenecer informados en todo momento de todo o que vaia acontecendo nesta Cibeles Madrid Fashion Week.

Do mesmo xeito que xa ocorrese en febreiro coa edición 47 da Pasarela, os espectadores de Antena.Nova terán ocasión de seguir todos os desfiles coma se estivesen na propia Feira de IFEMA.

Fonte: Fórmulatv

Audiencias TDT: Agosto 2008

Cuota de pantalla de la TDT: 17,1% (+1,1)

1. La 1: 13,7% (+3,4)
2. Telecinco: 11,9% (-2,9)
3. Antena 3: 11,7% (-0,6)
4. laSexta: 7,6% (-0,1)
5. Cuatro: 6,1% (-0,8)
6. La 2: 5,2% (+1,2)
7. Teledeporte: 4,2% (+2,1)
8. Antena.Neox: 4% (+0,4)
9. Disney Channel: 3,8% (-0,3)
10. Clan TVE: 3,3% (-0,6)
11. Antena.Nova: 2,5% (-0,3)
12. FDF: 1,1% (=)
13. 24 Horas: 1,1% (-0,1)
14. CNN+: 1,1% (+0,1)
15. 40 Latino: 0,7% (+0,1)
16. Telecinco 2: 0,7% (=)
17. SETenVEO: 0,6% (=)
18. Hogar 10: 0,6% (=)
19. VEO: 0,6% (=)
20. Intereconomía: 0,5% (-0,1)
21. Tienda en VEO: 0% (-0,1)
22. Cincoshop: 0% (=)

Por grupos
TVE: 27,5% (+6)
Grupo Antena 3: 18,2% (-0,5)
Grupo Telecinco: 13,7% (-2,9)
Grupo laSexta: 8,2% (-0,1)
Sogecable: 7,9% (-0,6)
Grupo NET TV: 4,3% (-0,4)
Grupo VEO: 1,2% (-0,1)



Fonte: Barlovento Comunicación

Antena 3 defende que a TDT poida ter unha modalidade de pago

O conselleiro delegado de Antena 3, Silvio González, declarouse hoxe un "firme defensor" da Televisión Dixital Terrestre (TDT), aínda que opinou que, ademais da modalidade en "aberto", a regulación debería incluír unha "de pago" para aqueles operadores que o desexen.

Durante o I Encontro de Televisións Españolas, organizado en Santander pola Federación de Investigación Audiovisual (FIA) e a Universidade Internacional Menéndez Pelayo (UIMP), González defendeu que a regulación da TDT debería permitir que cada operador explote esta plataforma do "xeito que estime mellor para o seu negocio" e co "menor número de interferencias da Administración".

asegurou que "non entende" que en España haxa unha limitación lexislativa que non permita que exista unha TDT de pago, "como ocorre en calquera outro país europeo", que poida ser desenvolvida por aqueles operadores que consideren que teñen uns contidos e un modelo que se axusta a esta fórmula.

González asegurou que, a pesar da posición contraria á TDT que mantivo inicialmente a súa cadea, actualmente Antena 3 está en "disposición de sacar vantaxe" dela, xa que o paquete de canles que ofrece para esta plataforma é, ao seu xuízo, o "máis potente" do mercado, polo que está "desexando" que se produza o "apagamento analóxico".

Ademais, e de face ao futuro da televisión, o conselleiro delegado de Antena 3 destacou a importancia de que as cadeas comecen a desenvolver os seus contidos cunha visión "multiplataforma" e avogou pola necesidade de levar a cabo un cambio no modelo publicitario para que sexa "máis eficaz" para o anunciante.

Doutra banda, sinalou como unha necesidade "definir" o papel da televisión pública que, ao seu xuízo, non debe competir no mercado da publicidade, nin tampouco no dos contidos.


Fonte: finanzas.com

As cadeas xeneralistas miran con cautela cara ao futuro da TDT

Un duro reto se cerne sobre o horizonte das televisións nacionais e xeneralistas: a chegada da TDT. Aínda que sempre está presente e é a meta onde todos deben chegar, non deixa de ser inquietante. E, claro, ese futuro que xa é presente non podía faltar nun foro sobre a situación da televisión, como o que se celebra na Universidade Internacional Menéndez Pelayo de Santander.

Algúns dos máximos representantes destas cadeas fixeron un oco nos seus sempre apertadas axendas. Silvio González (Antena 3), Elena Sánchez (Catro), José Miguel Contreras (a Sexta), Manuel Villanueva (Telecinco) e Javier Pons (TVE) intercambiaron opinións sobre unha realidade cada día máis presente. A conta atrás para o apagamento analóxico -que sucederá o 3 de abril de 2010- comezou.

O conselleiro delegado da Sexta, Miguel Anxo Contreras, abordou o encontro con ironía. "Vivimos de competir e de ser rivais. Somos bos amigos na vida persoais aínda que o noso oficio consiste en intentar matarnos despois".

O 'share' é un desafío diario para todos eles. "Todos sumamos 100", explica Contreras. "E cada décima que gañamos, é quitándolla a alguén. É a única forma que temos de saír adiante", chanceou.

As dúas últimas cadeas en incorporarse á oferta televisiva española, A Sexta e Catro, confirmaron unha realidade xa sabida: os deportes foron os contidos que máis audiencia lles achegaron. Elena Sánchez, directora de contidos da cadea de présa, afirmou que Catro é "nova pero forte" e explicou que a ficción estranxeira converteuse noutro dos 'fortes' da cadea. "'House' foi un verdadeiro milagre".

O director de TVE, Javier Pons, explicou que unha das prioridades polas que aposta a súa cadea son as noticias. "Levamos un ano liderando os informativos", asegurou.

Doutra banda, o conselleiro delegado de Antena 3, Silvio González, insistiu na necesidade de definir a televisión pública, que vive da publicidade e "compite con outros operadores. O que lle falta é un modelo do que quere facer e quere ser", sentenciou.

Ao falar da situación actual, Contreras fixo memoria e recordou o nacemento da Sexta fai dous anos e medio. "Arrincamos cun 0,2% de audiencia e pensamos: algo é". Chegamos á marca dun 5,4% de audiencia co Eurobasket e este mes imos conseguir tocar o noso teito", augurou.

Aínda que o futuro é incerto. "Unha televisión de 40 canles que vivan da publicidade é algo apocalípcito", sentenciou Manuel Villanueva, director xeral de contidos de Telecinco. Contreras explicou que, coa televisión como hoxe a coñecemos, ocorrerá o mesmo que cos pobos que desapareceron para construír pantanos. "É o que vai ocorrer coa televisión. Que vai quedar tapada polas augas".

Villanueva recorreu á súa lingua autóctona, o galego, para baticinar o futuro da televisión. "Ou dia a mañá, ninguém ou viu". Ou, o que é o mesmo, 'o día de mañá, ninguén o viu'.


Fonte: elmundo.es

A TDT e os servizos interactivos na Rioxa

O Plan para o Impulso da TDT do Goberno da Rioxa ten tres eixos fundamentais: extensión da cobertura, divulgación e creación de contidos interactivos. Para poder 'tomar o pulso' a esta situación na que se atopa a nosa rexión en relación ao proceso de implantación da TDT, o Observatorio Rioxano para a Sociedade da Información da Axencia do Coñecemento levou a cabo un estudo sobre este tema que arroxou datos moi positivos: o 40% dos fogares rioxanos están preparados para recibir a TDT e o 81,4% da poboación coñece a TDT.

Con todo aínda existe un importante descoñecemento, especialmente entre os maiores de 55 anos, sobre determinados aspectos cruciais da TDT, por exemplo o acceso a contidos interactivos. A maior parte dos rioxanos definen a TDT como unha televisión con maior número de canles e mellor calidade de imaxe e son, pero son moi poucos, só o 3,6%, quen aluden á posibilidade de acceder a contidos interactivos.

Este descoñecemento reflíctese tamén no feito de que un 43% de quen teñen un sintonizador de TDT descoñecen se se trata dun descodificador que permita acceder a este tipo de contidos (MHP).

Son estes servizos interactivos os que van converter á TDT nun novo medio de acceso á Sociedade da Información, de aí os esforzos que, desde o Goberno da Rioxa, estanse realizando en materia de difusión desta tecnoloxía.


Fonte: larioja.com

Máis cobertura para a TDT

Quedan menos de 600 días para o chamado "apagamento analóxico", a definitiva implantación da TDT en España. E a súa cobertura ampliouse perceptiblemente: o operador de rede Albertis Telecom actualizaba o mes de xullo o dato da poboación nacional que dispón de cobertura técnica de TDT: alcanzou un 89,15% da poboación.
Segundo o informe mensual de Impulsa TDT, o 58,2% dos edificios con antena colectiva xa está preparado para a recepción do sinal dixital, aínda que se estima que catro millóns de vivendas teñen aínda pendente de realización a obra correspondente na súa antena. Os datos afirman que o cidadán segue con atención o futuro dixital da televisión, xa que só nos meses de xuño e xullo vendéronse 1,1 millóns de equipos de TDT.

Ata no mes de xullo a marca de vendas alcanzou aos televisores con TDT integrada, con 311.000 unidades vendidas, unha cifra que non se alcanzou nin sequera en meses no que o consumo é tradicionalmente maior, como o período do Nadal.

Doutra banda, as canles temáticas aumentaron o seu peso entre os espectadores, en especial tras a entrada de Disney Channel na plataforma de televisión dixital terrestre e a retransmisión dos Xogos Olímpicos de Pequín 2008 en Teledeporte. Así, a cota de pantalla da TDT foi dun 16% en xullo e dun 17,1% en agosto.

Pola contra, o informe apunta que a maioría dos cidadáns non usuarios de TDT ben afirma carecer de información ou ben expresa a súa necesidade dunha motivación externa para adaptarse.


Fonte: elpais.com

O Goberno asegura que haberá `consenso´ sobre a TDT de pago

O ministro de Industria, Turismo e Comercio, Miguel Sebastián, asegurou hoxe que está "plenamente convencido" de que este ano se producirá unha solución "de consenso" para a posible incorporación de contidos de pago á TDT.

Durante a súa intervención no XXI Encontro de Telecomunicacións, Sebastián sinalou que o acordo entre as diferentes cadeas xeneralistas que operarán en TDT é o obxectivo do Executivo. "Queremos unha solución de consenso e estamos plenamente convencidos de que o haberá ao longo de 2009", dixo.

O pasado mes de xullo, o ministro de Industria explicou que "aínda hai tempo" para alcanzar un acordo respecto dos contidos de pago e indicou, en alusión ás posturas enfrontadas de varios operadores, que "ata as disparidades máis incribles poden acabar nos consensos máis razoables".


Fonte: laopinion.es

laSexta cre que "é complicado" que nun futuro próximo "España non teña TDT de pago"

Antonio García Ferreras, director de laSexta, asegurou hoxe que lle resulta "complicado" que nun futuro próximo "España non teña TDT de pago. O que eu creo é que o Goberno non contempla agora mesmo unha TDT de pago, pero non que descarte definitivamente esta posibilidade".

Ferreras, que fixo estas declaracións ante un grupo de xornalistas na presentación da programación de fútbol da súa cadea, contestaba así á vicepresidenta do Goberno, María Teresa Fernández de la Vega, quen fai uns días afirmou que o Executivo desesetimaba que houbese TDT de pago.

Así mesmo, o director de laSexta asegurou que esta cadea ofrecerá todos os sábados un "partido gratis e interesante", a pesar de "a guerra do fútbol" que manteñen Mediapro e Sogecable polos dereitos dos equipos de fútbol. "Nós apostamos pola paz, como Barack Obama", engadiu.

Entre os encontros que retransmitirá laSexta están o Barça-Real Madrid, que se disputará o 13 de decembro, e o Barça-Atlético de Madrid, adiantou Ferreras.


Fonte: discapnet.es