sábado, 9 de febrero de 2008

Unidade Editorial pasa a controlar o total das accións de Veo TV

O Consello de Administración de RCS Mediagroup, na reunión ordinaria celebrada na sede madrileña da súa participada Unidade Editorial, aprobou os resultados preliminares do grupo, así como a adquisión por parte da sociedade española do conxunto dos títulos dos accionistas minoritarios de Veo TV, equivalente ao 44,6% do capital.

A operación supón un investimento de 88,5 millóns de euros (o 55,4% restante do capital de Veo TV xa estaba en mans do grupo). RCS financiará a compra mediante liñas de crédito xa dispoñibles. Este impacto non foi incluído nos obxectivos financeiros de 2010, anunciados ao mercado na presentación do seu plan industrial o pasado mes de xullo. Veo TV é titular dunha concesión de Televisión Dixital Terrestre (TDT) en España, que xa se atopa operativa, tras estrear a súa programación en 2006.

Na reunión, presidida por Piergaetano Marchetti, analizáronse tamén os resultados do grupo multinacional italiano en 2007. Os ingresos creceron durante o ano pasado un 15% ata alcanzar a cifra de 2.738,7 millóns de euros, incluíndo 251,5 millóns de Recoletos, que foi adquirido por RCS no segundo trimestre do ano pasado.

Sen contar os beneficios procedentes de Recoletos, o grupo mellorou un 4,5%, incluíndo contribucións positivas de varias divisións do grupo, como é o caso de Unidade Editorial.

O Ebitda de RCS aumentou en 73,6 millóns de euros, o que supón pasar dos 286,7 millóns de euros de 2006 ata os 360,3 millóns de euros, incluíndo 59,8 millóns procedentes de Recoletos. Sen contar este grupo, o Ebitda aumentou un 4,8%.

Fonte: elmundo.es

Antena.Neox e Antena.Nova, a oferta televisiva líder da TDT

Neox e Nova son as canles con maior volume de produción propia en TDT e emite xa 32 programas creados expresamente para as súas canles dixitais

AUDIENCIAS

Ø En xaneiro de 2008, Neox superou por primeira vez ás canles temáticas, situándose por encima de Fox e AXN e bateu a súa marca histórica de audiencia cun 0,48% de share (representa un 4,3% en fogares equipados con TDT)
Ø En 2007, Neox foi a canle máis vista da TDT e Nova ocupou a cuarta posición

NEOX
A canle líder da TDT seguirá ofrecendo en 2008 os contidos máis potentes da TDT e as retransmisións en directo que iniciou en 2007:

Ø Por primeira vez en España, Antena 3 preestrenará unha serie (Life on Mars) que emitirá en exclusiva e integramente unha canle de TDT (Neox)
Ø Emitirá as superproducciones cinematográficas máis taquilleras do momento e o deporte máis espectacular do mundo: baloncesto NBA, todos os partidos da UEFA Champions League, a Copa de Mundo de Esquí e deportes extremos
Ø Estreará concursos como Webmaster ou Dime si ou non; o colector xuvenil vespertino Guasanga que inclúe as estreas de espazos de produción propia e series infantís; a segunda tempada de VU 87, España pola cara e Ven de viaxe, e en cine, a terceira tempada da Noite Sundance

NOVA
Ø Estreará no primeiro trimestre Que pensan as mulleres?, Habitart e Só elas, xunto ás novas tempadas de Re Nova Che e Atrapados pola historia.
Ø Retransmitirá en directo os desfiles da nova edición de Pasarela Cibeles que comeza o 11 de febreiro

Antena.Neox e Antena.Nova, as dúas canles dixitais do Grupo Antena 3, pecharon o ano 2007 como líderes destacados na oferta televisiva da Televisión Dixital Terrestre (TDT). Neox e Nova mantiveron unha renovación constante na súa programación, o que lles levou a converterse nas canles que maior volume de produción propia emiten con 32 programas creados expresamente para eles. Así mesmo, lideran a audiencia da TDT: Neox é a canle máis vista da TDT cun 0,29% de cota de pantalla e Nova ocupa a cuarta posición cun 0,15% de share.

En 2006, Antena 3 converteuse na primeira cadea en investir en produción de programas para a TDT. Este investimento duplicouse en 2007, permitindo a consolidación e liderado de Neox e Nova, dentro da oferta de novas canles.

Antena 3 triplicará en 2008 o seu orzamento de investimento en Neox e Nova para seguir renovando as súas grellas con novos programas que apostan decididamente pola calidade dos seus contidos e para seguir dotando de personalidade propia a cada un destas canles: Neox, tal e como vén realizando desde os seus inicios, para ofrecer unha programación nova, actual e dinámica, e Nova, como revista de lecer e estilo de vida para toda a familia.

Neox e Nova apostarán en 2008 pola estrea de grandes series e películas antes da súa emisión en analóxico, así como pola retransmisión de espazos deportivos e eventos socioculturais en directo. Neox estreou a súa primeira retransmisión en directo o pasado 10 de novembro coa Copa do Mundo de Esquí.

Unha canteira de programas innovadores e novos presentadores

Neox e Nova tamén continuarán en 2008 co carácter que, desde os seus inicios define, a ambas as canles: constituírse en verdadeiros bancos de proba de programas e presentadores. Ambas as canles dixitais apostaron por programacións que combinan programas tradicionais con outros de contidos innovadores e rompedores no ámbito da televisión e dirixidos a públicos que na televisión analóxica non atopan programas do seu gusto.

Respecto dos novos presentadores, as canles dixitais do Grupo Antena 3 están xerando unha ampla canteira de novas caras que se están pondo á fronte do extenso catálogo de programas de produción propia que se están realizando con destino ás dúas canles.

AUDIENCIAS DA TDT

A aposta realizada polo Grupo Antena 3 desde o arranque da TDT en España por ofrecer contidos de calidade na TDT viuse recompensada co respaldo da audiencia destas novas canles: Neox é a canle líder na oferta televisiva da TDT desde os inicios da medición de audiencias na TDT ata a actualidade. En 2007, Neox foi a canle máis vista cun 0,22% de cota de pantalla e Nova ocupou a cuarta posición cun 0,13% de share. Con todo, respecto dos fogares equipados con TDT, a audiencia de Neox alcanzou un 3,3% de share e Nova, un 1,8%.

O liderado de ambas as canles reflíctese na principal franxa do día, o prime time, onde Neox foi líder, en 2007, cun 0,35% de cota, seguido, en segundo lugar, por Nova, que nesa franxa alcanzou un 0,16% de share, o que suma un total do 0,51% de cota de pantalla no prime time.

Pola súa banda, Neox mantense como líder indiscutible desde os inicios da medición de audiencia da TDT ao ser a canle máis vista durante todos os meses salvo setembro de 2007. Por comunidades, é a opción máis vista en case todas as autonomías: Andalucía (0,20%), Cataluña (0,17%), Euskadi (0,12%), Galicia (0,21%), Comunidade Valenciana (0,28%), Canarias (0,62%), Aragón (0,22%), Asturias (0,15%) e Baleares (0,20%).

"Os Simpson" e "Shin Chan", os máis vistos en Neox

Na clasificación dos programas con maior audiencia de 2007, as emisións en Neox acapararon o ranking das emisións máis vistas na TDT en España con "Os incribles", "Os Simpson" e "Shin Chan", que ocuparon o ranking das 20 emisións máis vistas. A película "Os incribles" estreada en Neox o pasado 30 de decembro ocupou o primeiro posto cun 2,2% de cota.

A estrea da superproducción "Os incribles" marcou un fito nas novas canles de TDT ao bater unha marca histórica de audiencia cun 2,2% de cota de pantalla e 386.000 espectadores e levou a Neox a rexistrar un 0,78% de share, o dato máis alto da historia conseguido por unha canle nova de TDT. Este excelente dato de audiencia da superproducción equivale a un 19,2% de share nos fogares que reciben televisión dixital terrestre. Como referencia, os fogares españois equipados con TDT alcanzaron en decembro un 24,7% e promedió un 19,7% en todo o ano.

Líder tamén en xaneiro

Neox arrincou en xaneiro como líder indiscutible ao cultivar unha nova marca histórica do 0,48% de cota de pantalla e superar, por primeira vez, ao resto das canles temáticas encabezados ata agora por Fox e AXN.

Ranking Canles xaneiro 2008 % Total Audiencia
1 Antena.Neox 0,48% 34.200
2 Fox 0,46% 32.600
3 AXN 0,44% 31.400
4 Clan TVE 0,38% 27.200
5 Rúa 13 0,35% 25.100
6 Canle 0,33% 23.700
7 Paramount Comedy 0,29% 20.300
8 Teledeporte 0,23% 16.200
9 Antena.Nova 0,21% 15.000
10 Canle Hollywood 0,20% 14.400

NEOX, EN 2007

A canle Neox ofreceu en 2007 unha grella integrada por series e programas producidos por Antena 3, series de produción allea, espazos de produción propia para a canle e programas especiais.

Ø Produción propia: neste ano, Neox consolidou a emisión dos seus espazos propios ao estrear a primeira e segunda tempada da noite Sundance e Como o can e o gato; a estrea da segunda tempada de Interneox e DXT.Neox e a estrea de espazos como Espazo Neox, Imos levarnos ben, Xenon, Ven de viaxe, Zona interactiva, Aquí mando eu, Núcleo Neox e España pola cara, que se unen aos que xa se emiten.

Ø Series e programas producidos para Antena 3: O Internado, Quart, Cine e UPA, entre outros.

Ø Produción allea: Os Simpson, Shin Chan, 24, Sen Rastro, Numbers, Megatrix, o mellor Cine (no que destaca a estrea de "Os incribles") e series xuvenís como H2O, Zoey e Lizzie McGuire, entre outras, destacan dun amplo catálogo de programas emitidos nesta canle.

Ø Programas especiais: inauguración e clausura do Festival de Cine de Málaga, o certame ciclista de Alcobendas, o concerto de MTV e o sorteo, partidos, resumo da UEFA Champions League e as súas propias badaladas de fin de ano, en directo, da man de Cristóbal e Huevón, a peculiar parella animada do espazo de Neox Aquí mando eu.

NOVA, EN 2007

Pola súa banda, a grella de Nova incluíu estreas de produción propia ademais de series e programas de Antena 3.

Ø Produción propia: Nova estreou en 2007 A man, Desenrédate, Oito mulleres, Atrapados pola historia, Catro paredes e Manual de parellas, espazos que se emiten xunto a Supernova e estréase.

Ø Series e programas (propios e alleos): Cine, Contra vento e marea, Os meus adorables veciños, Manolito Gafotas, Amores de mercado, Policías, Ao choio, Farmacia de garda, Sexo en Nova York, A3Bandas, O diario de Patricia e A batidora, entre outros.

Ø Programas especiais: en xullo do pasado ano, Nova emitiu o Certame de Habaneiras de Torrevieja.

A ÚLTIMA TECNOLOXÍA, NA TDT DO GRUPO ANTENA 3

Ademais da calidade dos seus contidos, en 2007, Grupo Antena 3 tamén deu un paso máis no capítulo tecnolóxico ao estrear, para as súas emisións na Televisión Dixital Terrestre, ULTRA QUALITY, un sistema de emisión co que mellora a resolución da imaxe que posúe a televisión dixital e iguálaa á calidade que se obtén co DVD.

Neste sistema hase preestrenado as mellores superproducciones e series nacionais e internacionais (Fale con ela, de Pedro Almodóvar, Os incribles e Quart) e os partidos da UEFA Champions League.

A TDT do Grupo Antena 3 en 2008

NEOX

Neox deseñou para 2008 unha ampla e variada programación que combina numerosas estreas cos espazos habituais de maior aceptación por parte dos telespectadores. Así mesmo, revolucionará a súa franxa de máxima audiencia para ter un Prime time diferenciado.

Entre as estreas destacan series como Life on Mars ou Drake

Fonte: notas de presna de Antena 3 (adaptado)

Antena.neox estrea Webmaster TV, o primeiro concurso de televisión totalmente interactivo

> Aberto a todos xa que conta cunha vía de participación gratuíta e universal, INTERNET, e non existe unha selección previa dos participantes

> Tamén se poderá concursar en Webmaster TV a través do teléfono móbil

> Borja Voces presentará o concurso


Antena.neox estrea mañá mércores, ás 15:15 horas, Webmaster TV, un concurso totalmente interactivo no que, por primeira vez en televisión, non existe selección previa dos participantes. Para participar só necesítase Internet.

Outra das grandes novidades deste concurso é a súa emisión simultánea en televisión (Antena.neox) e Internet (www.webmastertv.es). Ademais, trátase do primeiro concurso de televisión no que se pode participar sen estar diante da tele.

Webmaster TV é un formato de Nicolás Gruber producido por Chama TV que se emitirá de luns a venres.

A mecánica do concurso

O concurso consta de 10 preguntas. A persoa que conteste máis rápido a estas cuestións a través de Internet, será premiada con 200 euros cada día e será considerada o/a "WEBMASTER do día". En caso de empate, gañará o que sexa máis rápido contestando a última pregunta.

Algunhas preguntas poderanse contestar tamén a través do móbil. Os concursantes máis rápidos recibirán 100 euros de premio por cada pregunta. Eles serán os "SMSMASTER do día".

En cada pregunta lanzada polo presentador, acompañada das imaxes máis frescas e divertidas, mostrarase un reloxo que sempre marcará un minuto. Este é o tempo do que disporán os concursantes para contestar a cada unha das cuestións.

Entre as seccións que aparecerán habitualmente están: Deportes, Actualidade, Ciencia, Tecnoloxía, Música, Cine, TV, Viaxes, Medio Ambiente, Literatura etc.

O presentador: Borja Voces

Borja Voces é un mozo polifacético que participou no concurso musical "OT" demostrando os seus grandes dotes como cantante. Tamén fixo cine e teatro e apareceu en varias series de televisión como "El Comisario" ou "Ana y los 7".

Fonte: notas de prensa de Antena 3 (adaptado)

'One Tree Hill', 'Everwood', 'The OC', 'Smallville' e 'Veronica Mars' chegan ao prime time de Clan TVE

A canle infantil e xuvenil de TVE reestrutura o seu prime time para emitir estas cinco series xuvenís de éxito

A canle infantil e xuvenil de Televisión Española Clan TVE, que emite de forma gratuíta pola TDT, emitirá, a partir do próximo luns 11 de febreiro ás 22:00 horas, as mellores series xuvenís de TVE desde o primeiro capítulo dentro do espazo 'Noite de series'.

A emisión, de luns a domingo, comezará ás 22:00 horas cun capítulo da serie 'One Tree Hill' e continuará ao redor das 22:45 cun episodio de 'The Ou.C.'. Tras a emisión das catro tempadas de 'One Tree Hill' e as catro tempadas de 'The Ou.C.', en Clan TVE poderanse ver completas, desde o primeiro capítulo, as series 'Everwood' (catro tempadas), 'Smallville' (seis tempadas) e 'Verónica Mars' (tres tempadas) da mesma forma: un capítulo diario de cada serie, todos os días da semana.

One Tree Hill
"One Tree Hill" é unha das series xuvenís máis celebradas dos últimos anos en Estados Unidos.

Dirixida por Bryan Gordon e escrita polos creadores de 'Smallville', a serie narra a historia dos irmáns Scott, dous adolescentes rivais na cancha de baloncesto e na vida real interpretados por Chad Michael Murray (Lucas) e James Lafferty (Nathan). Completan a repartición Hilarie Burton (Peyton), Sophia Bush, (Brooke) Moira Kelly (Karen Roe), Bethany Joy Lenz ( Haley James), Craig Sheffer (Keith Scott) e Paul Johansson (Dan Scott).

The OC
'The O.C.', siglas de "Orange County", reflicte as relacións entre pais e fillos e os problemas da adolescencia a través das historias entrecruzadas dun grupo de mozos amigos. Todos viven no Condado de Orange, unha luxosa zona residencial do sur de California. A través dos seus protagonistas, a serie critica a alta sociedade da Costa Oeste de Estados Unidos e as súas falsas aparencias.

Ben McKenzie (Ryan), Mischa Barton (Marissa), e Peter Gallagher (Sandy) son os principais intérpretes da serie.

Canle temática infantil máis visto Clan TVE, a canle infantil e xuvenil de Televisión Española, foi o temático líder de audiencia na súa especialidade en 2007. No último mes do ano revalidou o seu liderado superando a todas as canles infantís e sumando unha audiencia diaria de 1.087.000 espectadores. Clan TVE revalidou o seu liderado en xaneiro de 2008.

Fonte: FormulaTV

Os usuarios si pagarían pola TDT

Case oito de cada dez consumidores (77,3 por cento) aseguran que comprarían contidos de pago en televisión se iso non lles obrigase a estar abonados a unha plataforma ou a darse de alta en servizos de telefonía e Internet, segundo as conclusións dos estudos levados a cabo nas experiencias piloto que probaron en España o seu funcionamento en Estremadura e Alcázar de San Juan (Cidade Real).

A profunda reforma que suporá para os medios españois a chegada da Televisión Dixital Terrestre (TDT) deixará para a próxima lexislatura algúns flocos pendentes, como as emisións para móbil e as de alta calidade de imaxe, así como a implantación de servizos de pago que acheguen os ingresos que o mercado publicitario non poderá asegurar para os máis de 30 canles estatais tras o apagamento analóxico.

Todos os operadores do sector están de acordo con que a supervivencia a través da publicidade será «imposible», e a maioría aplaude todas as posibilidades de explotar os seus contidos. Para os usuarios, esta posibilidade permitiríalles comprar contidos de forma máis selectiva, que poderían consumir sen anuncios e sen necesidade de darse de alta nin pagar abonos, sinxelamente a través dunha mensaxe de móbil. A máis fervente defensora desta posibilidade é Mediapro, propietaria dos dereitos da Fórmula 1 ou da Liga de fútbol, estrela do gasto en PPV. O seu principal directivo, Jaume Roures, prometeu ofrecer neste sistema ata 12 partidos de Liga «a 12 euros».

O 90% dos participantes na proba piloto que Abertis levou a cabo en Estremadura considerou esta posibilidade como «fantástica», e apuntaron ás películas, documentais e fútbol como os contidos que máis demandarían, e os que menos as series e os programas infantís. Alejandro Perales, presidente da Asociación de Usuarios da Comunicación, dixo a este xornal que non é o modelo que máis lles gusta, pero «asumen» que este é «o futuro da televisión dixital».

Para que sexa unha realidade, é necesario un novo regulamento que autorice ás compañías concesionarias. Xunto a Mediapro, pronunciáronse a favor o resto de operadores, incluído Sogecable, a pesar de que esta posibilidade entraría en competencia co servizo de pago de Dixital , sobre cuxo futuro, por outra banda, pesan rumores de venda. A aprobación do novo regulamento, segundo o ministerio de Industria, dependería de que así o demande o sector de forma unánime, consenso que, segundo fontes do mercado, é «complicado», e moito máis en tempo de «guerra mediática».

Fonte: larazon.es

Vocento vende a TDT de Torrent a un grupo de comunicación de Madrid

O grupo Vocento vendeu a súa participación na concesión dunha Televisión Dixital Terrestre na demarcación de l´Horta para poder explotar sen impedimentos legais a concesión que, a nivel autonómico, adxudicoulle a Generalitat Valenciana xa que ambas son incompatibles. Segundo fontes próximas á cadea, Radio Difusión Torre (Nome oficial da emisora) foi vendida a un grupo de comunicación de Madrid.

Nun primeiro momento Vocento chegou a negociar con Prisa xa que o grupo de Polanco tiña interese en ampliar a cobertura de Localia na Comunitat Valenciana. Finalmente non houbo acordo algún polo que a concesión dixital correspondente a l´Horta Sud pasou a mans doutro grupo con sede na capital de España cuxo nomee, polo momento, non transcendeu. A venda desta sociedade era necesaria xa que a filial da editora do diario local As Provincias, As Provincias Televisión, ten a licenza para a explotación dunha canle de televisión dixital terrestre de ámbito autonómico, situación de incompatibilidade que o grupo Vocento estaba obrigado a solucionar.

Ver-T valencianiza «Encantado de Ver-T»


Ver-T, a televisión local dixital de Antena 3, comezará a emisión da versión valenciana de Encantado de Ver-T, formato que xa emite nas demarcacións de Madrid. Uniprex Televisión explota unha licenza de TDT na demarcación de Torrent. Nesta demarcación Ver-T está producindo un informativo diario, pero neste primeiro trimestre de 2008 porase en marcha o programa de entrevistas Encantado de Ver-T, á vez que se buscará chegar a acordos, segundo publicaba onte Intermedios, con produtoras valencianas para a realización de contidos locais, vinculados á actualidade e os intereses locais.

Ver-T é a marca escollida por Uniprex Televisión, filial 100% de Antena 3 Televisión, para desenvolver un proxecto de TDT de ámbito local e autonómico, que polo momento conta coas demarcacións madrileñas de Alcalá de Henares, Alcobendas, Fuenlabrada e Madrid, onde se está emitindo desde setembro de 2007; a demarcación de Torrent e a demarcación de Cornellá na que se espera comezar a emitir este ano, unha vez atópese solución á falta de espazo para o emplezamiento técnico para a emisión.

fonte: levante-emv.com

A REVISTA 'Informe mensual da TDT' Febreiro 2008

Como tódolos meses, impulsatdt infórmanos sobre a situacíon da TDT en España

Aquí va a páxina:



Unhas cousas:

- É un arquivo en formato PDF, se non tes un lector PDF instalado no teu ordenador:
- O arquivo está en castelán

Fonte do PDF: impulsatdt