jueves, 6 de diciembre de 2007

A Generalitat lanza unha campaña para promover o paso á TDT

A campaña publicitaria da Generalitat para promover a compra de televisores adaptados á TDT (Televisión Dixital Terrestre) comezou co obxectivo último de conseguir que o período do Nadal axude a incrementar o número de fogares preparados para recibir con esta nova tecnoloxía.

Segundo os últimos datos, do mes de xuño, só un 26,8% dos fogares cataláns habilitaron as súas antenas para facer posible a recepción de televisión por TDT, cando o chamado apagamento analóxico está previsto que se produza a finais do 2009 en Catalunya.

Baixo o lema 'Unha tele sen TDT non é unha tele', a campaña publicitaria, que custou 990.000 euros, emitirase por televisión, radio, prensa e internet a partir de mañá e ata o 5 de xaneiro, véspera de Reyes.

O conseller de Cultura e Medios de Comunicación, Joan Manuel Tresserras, explicou en conferencia de prensa que o obxectivo é conseguir que calquera consumidor que queira aproveitar a época do Nadal para cambiar de aparello de televisión adquira un adaptado á TDT.

"Queremos ofrecer información clara e precisa aos compradores para que non caian en erros", asegurou Tresserras, tras advertir que aínda existen establecementos que venden televisores sen TDT integrado.

O secretario de Medios de Comunicación, Albert Saez, asegurou que coa campaña preténdese que, polo menos nas demarcacións nas que a oferta en TDT será xa completa no primeiro trimestre do 2008, máis do 60% dos fogares estean preparados para iso logo dos Nadais.

Segundo o calendario da Generalitat, as primeiras demarcacións con TDT serán Xirona, Reus, Vic, Vilanova i a Geltrú e Mataró. A campaña incidirá tamén nun total de 650 puntos de venda, en comercios e grandes superficies, que se comprometeron a facilitar información ao consumidor sobre os televisores con TDT a través de folletos, adhesivos e outro material.

A Generalitat elaborou tres anuncios televisivos que se emitirán en Televisió de Catalunya (TVC), TVE, Antena 3, 8TV e as locais XTVL, CLCC, CLC e TDI.

Ademais, as emisoras xeneralistas e radiofórmulas emitirán cuñas publicitarias e os medios de prensa diaria, comarcal, gratuíta e revistas levarán tamén esta publicidade, así como as web de prensa dixital.

O calendario do "acendido" da TDT empezará no primeiro trimestre de 2008 e finalizará en 2009, e o proceso realizarase por demarcacións, aínda que o "apagamento" analóxico non chegará ata o 2010.

Ademais da campaña presentada hoxe, a Generalitat prevé levar a cabo plans intensivos de comunicación en cada unha das demarcacións para incrementar a penetración da TDT entre a cidadanía.

Nestas campañas máis específicas, a administración ten previsto facer énfase na necesidade de adaptar a antena do domicilio e de dispón dun televisor con descodificador para poder recibir as novas emisións, que substituirán ás actuais analóxicas.

A Generalitat encargou un estudo, que espera ter nas próximas semanas, sobre o proceso de adaptación das antenas dos fogares cataláns para coñecer as porcentaxes reais da penetración da TDT.

Fonte: lavanguardia

No hay comentarios: