viernes, 11 de enero de 2008

A crise publicitaria e a oferta televisiva afectan á TDT

O dato resulta de seu esclarecedor. Dentro de dous anos, é dicir, en 2010, haberá operando en España 32 canles de televisión con cobertura nacional, 136 autonómicos e 1.164 locais, ademais dos temáticos e os que se poden captar doutras partes do mundo vía satélite.

A Televisión Dixital Terrestre (TDT), que debería estar en funcionamento en todo o Estado a partir do 3 de abril do mencionado 2010, día establecido polo Goberno para o chamado apagamento analóxico, leva cambios substanciais desde o punto de vista da empresa e o negocio da comunicación. Entre eles, que cada unha destas licenzas de TDT poderá desenvolver máis dunha canle.

O número de canles televisivas a partir desa data, a condición de que se cumpran os prazos previstos polo plan do Ministerio de Industria, vaise a multiplicar por catro. Polo tanto, o actual modelo de negocio existente baseado exclusivamente na emisión de publicidade saltará polo aire. A iso haberá que unir o actual bajón nas cifras publicitarias das grandes e medianas cadeas. Neste sentido, segundo un estudo realizado por Upside Consulting, durante os dous últimos anos as grandes operador perderon unha importante cota de mercado (próxima aos 2.000 millóns de euros no pasado ano), cuxo diferencial foi substancialmente aos produtos en Internet.

A inviabilidad de que o mercado publicitario e dos anunciantes poida soster esa nova e inmensa oferta televisa ?preto de 1.400 canles, insístese-está facendo pensar ás empresas concesionarias en emitir baixo o sistema do pay per view (PPV), é dicir, cobrar por ver tal ou cal programa concreto (fundamentalmente eventos de tipo deportivo), ou ben cobrar un abono xeral por servizos do mesmo xeito que o fai nestes momentos en España Canle e faise noutros países europeos.

Recórdase en medios empresariais do sector que Telecinco en Italia está facturando cantidades inxentes mediante a venda de cartóns prepago. As mesmas fontes subliñan tamén que noutros países europeos os operadores preparan paquetes coa conexión a Internet, teléfono móbil e fixo, achegando paralelamente televisión PPV.

En Madrid, o seu goberno rexional puxo en marcha recentemente unha vasta campaña destinada a favorecer a instalación da TDT, cun éxito rotundo.

A implantación xeneralizada da TDT ?que ofrece en calquera caso maior calidade de imaxe , mellor son e moitas máis posibilidades técnicas- non chega a España precisamente nun bo momento. A crise económica influirá decisivamente no retrotraimiento do investimento publicitario e moitas canles será complicado xestionalos cos actuais parámetros, logo da loita "política" habida cos diferentes gobernos autonómicos responsables da súa adxudicación.

A previsión dos expertos é que se irá, como noutros sectores, a unha concentración empresarial que faga posible a viabilidade dos proxectos.

Fonte: elsemanaldigital.com

No hay comentarios: