jueves, 18 de septiembre de 2008

Queda deserto o concurso de TDT de Cantabria

Tras duros esforzos polas empresas que licitaron ante a convocatoria de licenzas de TDT en Cantabria, deuse a coñecer que esta Comunidade declarará deserto o concurso logo de transcorrer máis de 2 anos (publicado o 28 de xuño de 2006). Cantabria únese así a Estremadura nesta forma de finalizar o primeiro intento de regularizar o panorama audiovisual.

O Conselleiro de Industria, Javier do Olmo, enviou, o pasado mes de agosto, á mesa de contratación o informe que propón declarar deserto o concurso polo que se ían a adxudicar 2 canles autonómicas e outros 18 locais en formato dixital (tres en cada unha das seis demarcacións en que está dividida Cantabria). E será neste mes de setembro, que ten prevista a nova reunión da mesa de contratación, cando a decisión fágase pública.

En compensación o Goberno de Cantabria convocará coa máxima celeridade un novo concurso para adxudicar tres canles locais por demarcación (18 en total) e os 3 canles autonómicas, un máis que no concurso aínda vixente. O Conselleiro xa informou destes extremos á Asociación Cántabra de Televisións de Proximidade (ACTP), a asociación que constituíron Canle 8 DM, Localia, Telebahía, Cantabria TV e Ti TV fai dous anos, precisamente, para defender os intereses comúns do sector ante as novas licenzas de TDT.

O Director Xeral de Telecomunicacións, Marín Sánchez, adiantara o pasado mes de marzo a principal razón desta medida, que é que, tal e como está exposto o vixente concurso, non se garante a supervivencia das canles das comarcas de interior.

O problema estriba na repartición de demarcacións no que se basea o concurso. As licenzas de TDT que corresponde asignar ao Goberno de Cantabria repártense en 6 demarcacións plurimunicipales que non coinciden coas comarcas tradicionais da rexión: occidental de costa e occidental interior, central de costa e central interior, e oriental de costa e oriental interior.

Por iso é polo que se vexa difícil o desenvolvemento da TDT nas demarcacións das comarcas de interior (Potes, Reinosa e Selaya), e en consecuencia a súa inviabilidad nunha comunidade autónoma onde a maior parte da actividade económica, e con ela os ingresos publicitarios, concéntrase na costa (Santander, Castro-Urdiales e Torrelavega).


Fonte: infoperiodistas.info

No hay comentarios: