martes, 12 de mayo de 2009

Confusión entre os cidadáns sobre o sintonizador da TDT

TODO SOBRE A TDT NO O PORRIÑO, MOS, SALCEDA DE CASELAS E TUI

Impulsa TDT, a asociación formada polos principais operadores de televisión e a operadora Abertis, advirte no seu último informe mensual sobre a 'confusión' que se pode estar xerando entre os cidadáns sobre o sintonizador que deben ter nos seus domicilios para ver a TDT.

A asociación afirma que un dos aspectos que máis lle preocupa agora mesmo sobre o proceso de transición á TDT é "a incerteza que se pode abrir entre moitos usuarios sobre se os descodificadores que xa adquiriron servirán no futuro", cando se popularicen novas ofertas como a TDT de pago que proxectan operador como Mediapro.

Desde Impulsa TDT lanzaron unha mensaxe de tranquilidade aos usuarios asegurando que a partir duns meses, a coexistencia no mercado de equipos de TDT con prestacións básicas, xunto con outros con funcionalidades adicionais será unha realidade, pero que en ningún caso, estes últimos van invalidar aos máis básicos, e ata agora máis vendidos, "xa que a finalidade principal de todos eles seguirá sendo o acceso directo aos contidos televisivos en aberto".

O último informe da asociación pon de relevo que sete de cada 10 edificios españois (69,2%) xa teñen adaptada a súa antena comunitaria para a recepción de TDT, co que quedan pendentes de 'antenizar' uns 385.000 inmobles en España. A cobertura técnica da TDT situábase a finais de abril no 94,83% da poboación española, alcanzando a case 44 millóns de persoas. Con respecto ao último dato dispoñible, de finais de 2008, este indicador experimentou un incremento neto de 2,45 puntos, o que equivale a algo máis dun millón de individuos.

Todo isto supón, segundo Impulsa TDT, que o ritmo de ampliación da cobertura técnica da televisión dixital "mantense por encima das obrigacións dos radiodifusores marcadas no Plan Nacional de Transición da TDT", que fixaba unha cobertura dixital mínima do 93% para a 'Fase V', que ten como data de finalización o 31 de xullo de 2009.

Polo que se refire á penetración de equipos de TDT nos fogares, o primeiro trimestre de 2009 péchase cunhas vendas superiores a 2,3 millóns de unidades, o que equivale ao 13,3% do parque total dispoñible. Impulsa destaca que a velocidade do ritmo de equipamento aumenta "grazas á concienciación cada vez máis consolidada dos fogares e as accións de todos os axentes implicados" conforme achéganse os 'apagamentos' parciais previstos para xuño e decembro de 2009.

Fonte: http://www.elmundo.es
Artigo orixinal: http://www.elmundo.es/elmundo/2009/05/11/comunicacion/1242035368.html (edición en castelán)

No hay comentarios: