Tras dous anos de emisión, a cadea de televisión musical FlyMusic, que emite en aberto a través da TDT, confirma o seu crecemento: segundo os últimos datos de novembro de 2007 proporcionados por Sofres, a cadea consegue unha cota de pantalla do 1,073% no ámbito nacional, o que representa cerca do dobre do que rexistraba en xaneiro de 2007 (0,598).
Ademais os datos publicados polo Estudo Xeral de Medios (EGM) tamén confirman este crecemento tal como demóstrao a evolución da audiencia desde marzo 2007, data na que a nova cadea empeza a formar parte do ranking de canles temáticas de EGM.
FlyMusic conseguiu situarse como unha canle de referencia para os amantes da música. Dirixido a un público novo de entre os 15 e os 35 anos, e cunha moi coidada selección musical, FlyMusic basea a súa programación en produción propia de reportaxes, entrevistas e noticias.
Cunha liña musical diferente e coidada, FlyMusic ofrece a mellor música do momento, os artistas máis arriscados, as últimas novidades, e vídeos que non ven noutras cadeas. Ademais FlyMusic está presente nos festivais e concertos máis importantes, e nos seus dous anos de existencia, gañouse o respecto de público, grupos e artistas, para constituírse no referente da actualidade musical.
Fonte: diariodelatdt
Serviço Minimo: TDT está por um fio, rádio parou no tempo.
-
Caro leitor, após prolongado silêncio ditado pela ausência de novidades,
não resisto a partilhar o meu desgosto sobre o estado da televisão e da
rádio no n...
Hace 5 días
No hay comentarios:
Publicar un comentario