jueves, 27 de diciembre de 2007

Ricardo Sánchez, director da cadea FlyMusic: 'A oferta da TDT non chega a cada target'

Fly Music cumpre dous anos como un das canles máis vistas da TDT. A cadea musical de Vocento aumentou a súa audiencia neste período desde o 0,6% ao 1,07%. PRNoticias conversou co seu director, Ricardo Sánchez, quen nos explicaba a filosofía da canle, centrado en dar resposta ás demandas de música independente difícil de atopar polas vías tradicionais.

Por que nace Fly Music?

A canle nace en 2005 cando Vocento pide a Europroduciones o deseño dunha cadea musical, que ocupe a súa segunda frecuencia de TDT (xunto a NET TV). Empezamos de cero apostando por outro tipo de música, afastada das plataformas e as radios tradicionais, crecendo de xeito paulatino como reflicten as últimas medicións de audiencia. O noso obxectivo inicial é mostrar á nosa audiencia a actualidade musical que se está ofrecendo no mundo, cuxa raíz tradicionalmente parte de Inglaterra.

Que tipo de contidos pódense atopar en Fly Music?

Ao ser unha canle musical a base é o videoclip. No entanto, criamos que non era suficiente e analizamos que era o que a xente buscaba, por exemplo música en directo, festivais e grupos innovadores que non aparecen nas canles comúns. Por iso, introducimos unha programación sólida de informativos, entrevistas reportaxes, información de axenda de concertos, programas por sectores, artistas, cine... Ademais temos o Fly TOP, que é unha selección dos 25 mellores videoclips semanais.

Facedes gala de ser a cadea cuxo contido musical é extremadamente coidado. Cal sería o estilo musical ou o xénero que podemos atopar como espectadores en Fly Music?

Trátase dun etilo moi ecléctico. Pero o que prima sobre todo é a música independente e de raíz anglosaxoa, como a música ?indie'. En definitiva, dar cabida a toda a tendencia musical demandada polos mozos e que predomina nos festivais que arrastran a grandes masas e que con todo non teñen cabida nas radios ou cadeas clásicas.

Cres que o público en España descoñece ou consome simplemente o que lle ofrecen?

Non, ao contrario. Os espectadores saben moi ben o que queren. Modestamente un dos éxitos de Fly Music para ser en dous anos unha canle recoñecida no sector é que os amantes da música obtiveron o que estaban buscando: unha oferta arriscada, nova e que talvez non sexa o máis rendible para o resto de plataformas.

Por que cres que ás grandes canles non lles resulta tan rendible arriscar cos contidos?

Xúntanse dúas crise e un momento de cambio. Na música: crise de tipo de consumo, na venda de CD's, pero non nos festivais de música e iso demostran que a xente consome música, pero doutro xeito. Doutra banda, temos unha crise televisiva, polo apagamento analóxico e a inminente TDT, que necesita redefinir o mercado televisivo. Os cambios serán máis claros dentro dun par de anos. Todo o mundo, Os 40, MTV,... vai sen risco porque ninguén quere ser o primeiro en arriscarse en fallar. Están esperando a ver que ocorre. Nós adiantámonos no panorama do apagamento e centrámonos nun tipo de público moi específico, que en definitiva é cara a onde se orienta a TDT, ás canles especializadas.

Respecto da publicidade, tanto na túa canle como no resto Como cres que evolucionará o investimento publicitario, os formatos etc.? Haberá suficiente mercado?

A repartición publicitaria será o cambio máis importante cando chegue o apagamento. As axencias de medios e publicidade terán que buscar fórmulas novas para chegar ao espectador. Será difícil que haxa mercado para tantos operadores e probablemente a solución estea en buscar fórmulas alternativas. Os empresarios concesionarios de varias canles deberán saber que haberá certas canles que teñan publicidade que reporten ganancias e outros que terán que ser ?autorrentables' ou ter formas de publicidade introducidas dentro dos contidos, etc. Porque non hai pastel para todos.

Que che parece o traballo elaborado por Impulsa TDT?

É un traballo difícil porque ao cidadán estalle chegando a idea dun panorama novo pero non o ten demasiado claro. Aínda que hai que continuar informando sobre o que teñen que facer para poder consumir a nova tecnoloxía falta algo no que non se detiveron aínda: a tarefa pedagóxica que hai que realizar sobre a programación e oferta de contidos. A oferta non é moi poderosa aínda e ademais non chega a cada target como corresponde. De maneira que temos un parque de TDT que está aumentando e iso xa está case resolto, pero unhas persoas desinformadas sobre todo o que poden conseguir grazas á nova tecnoloxía.

Estes días aprobouse definitivamente a LISI, e dado o visto e prace á aplicación do canon dixital. Un canon que grava os aparellos. Comentábasme que Fly Music intenta responder á demanda da sociedade. Pero a sociedade utiliza Internet para atopar as súas demandas. Que opinión meréceche o novo imposto, e cres que dalgún modo pode repercutirvos?

O canon dixital e a LISI afectarán ás tendencias. E xorde logo de descubrir os novos hábitos. No noso caso non creo que nos afecte para nada. A televisión xa non é a única pantalla do fogar e está claro que para o noso público ten máis peso o computador. Vanse a modificar os modos de consumo porque xa non tes o televisor acendido acotío e o canon está gravando algo que xa forma parte das vidas dos consumidores, PDA, iPod, etc. De todas as maneiras que apliquen un gravame que encareza o prezo non vai facer que deixen de consumirse eses aparellos tampouco. De modo que a nós non nos afectará pero aos demais tampouco.

Tras a evolución en dous anos de Fly Music, dun 0,6% de share en 2005 a un 1,07% na última medición de 2007. Que proxectos ou obxectivos debúxanse para esta nova canle en 2008?

A música é para min un motor vital e creo que nós conseguimos converter Fly Music nese motor vital que moitos mozos esperaban. Así que os nosos obxectivos son seguir na mesma liña que nos trazamos; continuar asentándonos e fidelizando aos nosos seguidores; conseguir chegar máis á xente que lle gusta a música. Apostaremos pola música en directo, aos festivais innovadores.

Fonte: PRNoticias

No hay comentarios: