viernes, 6 de junio de 2008

laSexta denuncia a ´posición comprometida´ dos operadores no avance da TDT


O director de operacións de laSexta, Fernando de Miguel, denunciou a "posición comprometida" dos operadores no avance da Televisión Dixital Terrestre (TDT) debido á "brecha notable" que existe entre os datos de penetración deste sistema e o consumo nos fogares españois.

A TDT rexistrou unha cota de pantalla do 13,8 por cento durante o pasado mes de maio, superando por primeira vez aos operadores de televisión por cable (13 por cento). Con todo, o índice de penetración ascende ao 33 por cento, cifra "considerablemente superior" á anterior.

De Miguel mostrou a súa preocupación ante o futuro do sector televisivo no marco do III Congreso Internacional de Televisión Dixital Terrestre. Así, sinalou que todas as cadeas implicadas no proceso de transición a televisión dixital terán que "reformularse un impulso adicional" aos seus contidos para facer "máis accesible" o compromiso coa TDT.

Este directivo avanzou que unha das solucións pasará por "complementar" a oferta en aberto coa de pago, tal e como sinalou o pasado mes o presidente desta cadea, Jaume Roures. Neste sentido, sinalou que os novos desenvolvementos tecnolóxicos, como a alta definición, deberán ser "exclusivos" da televisión de pago, para "animar" a novas formas de consumo.

De Miguel criticou a "falta de espazo" para todos os operadores e incidiu na necesidade de engadir "algún elemento novo". Este directivo afirmou que o crecemento do mercado publicitario (superior ao 8 por cento no último ano) é "suficiente" co actual sistema, pero non poderá "soster" o cambio a 44 canles dixitais.

Pola súa banda, a directora de canles temáticas de TVE, Yolanda Marugán, resaltou o panorama de "gran competitividade" ao que se enfrontan as diferentes cadeas xeneralistas. Así, subliñou que os espectadores atoparanse proximamente con "a televisión do Youtube".

O director xeral de estratexia de Veo Tv, Enrique Soria, apuntou a un modelo de "venda á carta" no que os espectadores poderían comprar distintos programas "de calidade e non maioritarios". Mentres tanto, o director de canles dixitais de Antena 3, Bernd Reichart, apostou pola produción propia e unha redución de contidos de programas da televisión xeneralista para o novo sistema dixital.

APAGAMENTO EN SORIA

O director xeral de Red.es, Gonzalo Die, aludiu á situación actual do apagamento analóxico en Soria programado para o 23 de xullo. Die asegurou que, a falta de 50 días, o 11,8 por cento dos edificios non están aínda adaptados. Ademais, o 15 por cento das persoas que aínda non ten acceso a este sistema afirman que non teñen intención de comprar o decodificador necesario para as televisións dixitais.

Pola súa banda, o presidente de Impulsa TDT, Eladio Gutiérrez, felicitou ao Goberno por esixir aos comerciantes que inclúan advertencias sobre os televisores non adaptados á emisión dixital. No entanto, recordou que o 12, 3 por cento dos televisores vendidos no mes de abril non estaban preparados para a televisión dixital.


Fonte: laopinion.es

1 comentario:

Yagi (autor do blog) dijo...

Esixir aos comerciantes que inclúan advertencias sobre os televisores non adaptados á emisión dixital es de aplaudir!

Aqui en portugal continuam a vender-se LCDs sin TDT alegremente! Muchas personas van a tener una mala sorpresa daqui a algunos meses!