Case oito de cada dez consumidores (77,3 por cento) aseguran que comprarían contidos de pago en televisión se iso non lles obrigase a estar abonados a unha plataforma ou a darse de alta en servizos de telefonía e Internet, segundo as conclusións dos estudos levados a cabo nas experiencias piloto que probaron en España o seu funcionamento en Estremadura e Alcázar de San Juan (Cidade Real).
A profunda reforma que suporá para os medios españois a chegada da Televisión Dixital Terrestre (TDT) deixará para a próxima lexislatura algúns flocos pendentes, como as emisións para móbil e as de alta calidade de imaxe, así como a implantación de servizos de pago que acheguen os ingresos que o mercado publicitario non poderá asegurar para os máis de 30 canles estatais tras o apagamento analóxico.
Todos os operadores do sector están de acordo con que a supervivencia a través da publicidade será «imposible», e a maioría aplaude todas as posibilidades de explotar os seus contidos. Para os usuarios, esta posibilidade permitiríalles comprar contidos de forma máis selectiva, que poderían consumir sen anuncios e sen necesidade de darse de alta nin pagar abonos, sinxelamente a través dunha mensaxe de móbil. A máis fervente defensora desta posibilidade é Mediapro, propietaria dos dereitos da Fórmula 1 ou da Liga de fútbol, estrela do gasto en PPV. O seu principal directivo, Jaume Roures, prometeu ofrecer neste sistema ata 12 partidos de Liga «a 12 euros».
O 90% dos participantes na proba piloto que Abertis levou a cabo en Estremadura considerou esta posibilidade como «fantástica», e apuntaron ás películas, documentais e fútbol como os contidos que máis demandarían, e os que menos as series e os programas infantís. Alejandro Perales, presidente da Asociación de Usuarios da Comunicación, dixo a este xornal que non é o modelo que máis lles gusta, pero «asumen» que este é «o futuro da televisión dixital».
Para que sexa unha realidade, é necesario un novo regulamento que autorice ás compañías concesionarias. Xunto a Mediapro, pronunciáronse a favor o resto de operadores, incluído Sogecable, a pesar de que esta posibilidade entraría en competencia co servizo de pago de Dixital , sobre cuxo futuro, por outra banda, pesan rumores de venda. A aprobación do novo regulamento, segundo o ministerio de Industria, dependería de que así o demande o sector de forma unánime, consenso que, segundo fontes do mercado, é «complicado», e moito máis en tempo de «guerra mediática».
Fonte: larazon.es
TDT PODERÁ ACABAR EM 2023
-
Aquilo para que venho alertando desde 2013, poderá estar prestes a
acontecer. A TDT poderá acabar já no próximo ano.A televisão em sinal
aberto existe em P...
Hace 1 año
No hay comentarios:
Publicar un comentario