sábado, 9 de febrero de 2008

Os usuarios si pagarían pola TDT

Case oito de cada dez consumidores (77,3 por cento) aseguran que comprarían contidos de pago en televisión se iso non lles obrigase a estar abonados a unha plataforma ou a darse de alta en servizos de telefonía e Internet, segundo as conclusións dos estudos levados a cabo nas experiencias piloto que probaron en España o seu funcionamento en Estremadura e Alcázar de San Juan (Cidade Real).

A profunda reforma que suporá para os medios españois a chegada da Televisión Dixital Terrestre (TDT) deixará para a próxima lexislatura algúns flocos pendentes, como as emisións para móbil e as de alta calidade de imaxe, así como a implantación de servizos de pago que acheguen os ingresos que o mercado publicitario non poderá asegurar para os máis de 30 canles estatais tras o apagamento analóxico.

Todos os operadores do sector están de acordo con que a supervivencia a través da publicidade será «imposible», e a maioría aplaude todas as posibilidades de explotar os seus contidos. Para os usuarios, esta posibilidade permitiríalles comprar contidos de forma máis selectiva, que poderían consumir sen anuncios e sen necesidade de darse de alta nin pagar abonos, sinxelamente a través dunha mensaxe de móbil. A máis fervente defensora desta posibilidade é Mediapro, propietaria dos dereitos da Fórmula 1 ou da Liga de fútbol, estrela do gasto en PPV. O seu principal directivo, Jaume Roures, prometeu ofrecer neste sistema ata 12 partidos de Liga «a 12 euros».

O 90% dos participantes na proba piloto que Abertis levou a cabo en Estremadura considerou esta posibilidade como «fantástica», e apuntaron ás películas, documentais e fútbol como os contidos que máis demandarían, e os que menos as series e os programas infantís. Alejandro Perales, presidente da Asociación de Usuarios da Comunicación, dixo a este xornal que non é o modelo que máis lles gusta, pero «asumen» que este é «o futuro da televisión dixital».

Para que sexa unha realidade, é necesario un novo regulamento que autorice ás compañías concesionarias. Xunto a Mediapro, pronunciáronse a favor o resto de operadores, incluído Sogecable, a pesar de que esta posibilidade entraría en competencia co servizo de pago de Dixital , sobre cuxo futuro, por outra banda, pesan rumores de venda. A aprobación do novo regulamento, segundo o ministerio de Industria, dependería de que así o demande o sector de forma unánime, consenso que, segundo fontes do mercado, é «complicado», e moito máis en tempo de «guerra mediática».

Fonte: larazon.es

No hay comentarios: