jueves, 11 de septiembre de 2008

As cadeas xeneralistas miran con cautela cara ao futuro da TDT

Un duro reto se cerne sobre o horizonte das televisións nacionais e xeneralistas: a chegada da TDT. Aínda que sempre está presente e é a meta onde todos deben chegar, non deixa de ser inquietante. E, claro, ese futuro que xa é presente non podía faltar nun foro sobre a situación da televisión, como o que se celebra na Universidade Internacional Menéndez Pelayo de Santander.

Algúns dos máximos representantes destas cadeas fixeron un oco nos seus sempre apertadas axendas. Silvio González (Antena 3), Elena Sánchez (Catro), José Miguel Contreras (a Sexta), Manuel Villanueva (Telecinco) e Javier Pons (TVE) intercambiaron opinións sobre unha realidade cada día máis presente. A conta atrás para o apagamento analóxico -que sucederá o 3 de abril de 2010- comezou.

O conselleiro delegado da Sexta, Miguel Anxo Contreras, abordou o encontro con ironía. "Vivimos de competir e de ser rivais. Somos bos amigos na vida persoais aínda que o noso oficio consiste en intentar matarnos despois".

O 'share' é un desafío diario para todos eles. "Todos sumamos 100", explica Contreras. "E cada décima que gañamos, é quitándolla a alguén. É a única forma que temos de saír adiante", chanceou.

As dúas últimas cadeas en incorporarse á oferta televisiva española, A Sexta e Catro, confirmaron unha realidade xa sabida: os deportes foron os contidos que máis audiencia lles achegaron. Elena Sánchez, directora de contidos da cadea de présa, afirmou que Catro é "nova pero forte" e explicou que a ficción estranxeira converteuse noutro dos 'fortes' da cadea. "'House' foi un verdadeiro milagre".

O director de TVE, Javier Pons, explicou que unha das prioridades polas que aposta a súa cadea son as noticias. "Levamos un ano liderando os informativos", asegurou.

Doutra banda, o conselleiro delegado de Antena 3, Silvio González, insistiu na necesidade de definir a televisión pública, que vive da publicidade e "compite con outros operadores. O que lle falta é un modelo do que quere facer e quere ser", sentenciou.

Ao falar da situación actual, Contreras fixo memoria e recordou o nacemento da Sexta fai dous anos e medio. "Arrincamos cun 0,2% de audiencia e pensamos: algo é". Chegamos á marca dun 5,4% de audiencia co Eurobasket e este mes imos conseguir tocar o noso teito", augurou.

Aínda que o futuro é incerto. "Unha televisión de 40 canles que vivan da publicidade é algo apocalípcito", sentenciou Manuel Villanueva, director xeral de contidos de Telecinco. Contreras explicou que, coa televisión como hoxe a coñecemos, ocorrerá o mesmo que cos pobos que desapareceron para construír pantanos. "É o que vai ocorrer coa televisión. Que vai quedar tapada polas augas".

Villanueva recorreu á súa lingua autóctona, o galego, para baticinar o futuro da televisión. "Ou dia a mañá, ninguém ou viu". Ou, o que é o mesmo, 'o día de mañá, ninguén o viu'.


Fonte: elmundo.es

No hay comentarios: