sábado, 24 de enero de 2009

Os veciños da Guarda e O Rosal poderán sintonizar a televisión dixital terrestre e a Sexta a partir do luns

«Poderemos ver o mundial de Fórmula Un?». A pregunta repetíase estes días nos municipios da Guarda e O Rosal. A resposta chegaba onte e é afirmativa.

Os veciños destes dous municipios da desembocadura do Miño disporán de conexión á televisión dixital terrestre a partir do luns. O propio alcalde, José Manuel Domínguez Freitas, confirmaba onte o prazo que, tras varios meses de xestión, conseguiron por parte de Albertis Telecom.

As negociacións iniciáronse coas Dirección Xeral de Comunicación Audiovisual, «que posibilitou vos contactos coa empresa encargada do despregue dá TDT a nivel nacional, Albertis telecom, para lograr unha pronta implantación na Garda».

A previsión inicial da instalación da TDT no monte Santa Trega estaba programada para o próximo verán pero as xestións deron os seus froitos. «Tingamos claro que debiamos lograr a súa máis pronta implantación; por responsabilidade de goberno e porque na Garda dábase unha circunstancia agravante, non recibimos a Sexta en emisión analóxica».

Por iso é polo que na mente dos veciños, que tiveron xa que renunciar nos últimos meses a grandes partidos de fútbol que non se emitían en aberto, estivese outro evento deportivo en carteleira; o mundial de Fórmula 1. Unha proba que comeza en marzo e que, se todo funciona como estaba previsto, poderán seguir desde as súas casas.

Tamén os servizos de hostalería, onde, segundo a asociación de comerciantes (Acigu), notábase a perda de clientes cando había grandes partidos, poderán pór xa a disposición dos seus clientes o seguimento dos encontros.

Desde a entidade denunciouse con anterioridade que os locais quedaban vacios ante o que eles consideraban unha «competencia desleal», tendo en conta que non estaban en igual de oportunidades en relación aos demais establecementos de restauración da comarca. No sector hostaleiro, «non é un luxo, senón un dereito como o que teñen os demais cidadáns pero agora, con esta crise é xa unha necesidade de primeira orde para poder manter os negocios e competir en igualdade de condicións», explicaba a presidenta de Acigu, Carmen García Braga..

Tamén desde o PP fixéronse eco do malestar xa que eran máis de 20.000 veciños da comarca os que non dispuñan de acceso á televisión dixital terrestre a un ano vista do tan anunciado apagamento tecnolóxico.

Fonte: La Voz de Galicia

G2, a segunda canle de TVG, comezará as súas emisións regulares o próximo 2 de febreiro




En pleno auxe da TDT, a cadea autonómica de Galicia comezará o próximo mes coas emisións da súa segunda cadea, G2.

A segunda cadea de Televisión de Galicia, G2, comezará a emitir a súa programación, en firme e de xeito regular, de luns a venres, a partir do próximo 2 de febreiro. Desde fai uns meses, a G2 vén emitindo, en modo de probas, sábados e domingos, unha programación centrada nos deportes minoritarios.

O 2 de febreiro inaugurarase unha nova etapa, na que se ampliarán os días de emisión, os horarios e a propia oferta, cunha programación dirixida ao público infantil e xuvenil.

Así, ademais de manter a programación deportiva de fin de semana, a G2 emitirá, de luns a venres, en horarios que van desde as 14:00 ás 15:30 horas, e desde as 17:00 ata as 20:30 horas, unha programación infantil e xuvenil que inclúe distintos xéneros de entretemento. Series de animación como 'George e Marta', 'Megaman', 'Ou detective Conan', 'Martin Mistery', 'Pingu', 'Doraemon', 'Minuscule', 'Goomer', 'Curto Maltés', xunto a producións galegas como 'Cousiñas' ou 'O Carrabouxo'.

G2 completará a súa programación noutra nova etapa previta inicialmente para o mes de marzo, na que se ampliará as franxas de emisión con contidos culturais e divulgativos (documentais, música, series de divulgación, cine, TV movies e certas producións galegas e tamén europeas).

G2, que emite polo sistema TDT (Televisión Dixital Terrestre), é xa que logo unha canle dixitalizada que responde exactamente ao concepto máis genuíno de elevisión pública. A propia tecnoloxía dixital na que se apoia permite a esta segunda aposta de Televisión de Galicia operar como un multicanal. Para a xente que está familiarizada coa TDT, poderá acceder á canle internacional para América pola Televisión Dixital Terrestre.


Fonte: FórmulaTV

jueves, 18 de diciembre de 2008

Todos a un tempo: a televisión dixital terrestre (TDT) poderá ser de pago

Están convencidos. Os empresarios audiovisuais téñeno claro e así llo fixeron saber á súa interlocutora directa no Goberno. A mensaxe trasladada á vicepresidenta María Teresa Fernández de la Vega foi claro e diáfano: a televisión dixital terrestre (TDT) terá que aceptar o formato de pago para algúns contidos se quere ser viable.

Trátase dunha cuestión de supervivencia do propio modelo de negocio da TDT. Así o volveu a recordar onte Pedro Xota Ramírez, director do diario O Mundo, na súa intervención no foro Nova Economía da Comunicación. O xornalista rioxano avogou porque o Goberno, que subtrae recursos publicitarios ao sector privado cos medios de comunicación públicos, sexa sensible a esta demanda.

Na mesma dirección manifestouse tamén onte o conselleiro delegado da Sexta, a cadea das produtoras, nun almorzo mantido con xornalistas. No encontro, José Miguel Contreras recoñeceu que ?é imposible que a TDT sexa rendible sen formato de pago. Non pode haber 40 canles en aberto vivindo só da publicidade. Sinxelamente, é imposible?.

O apagamento analóxico programado para abril de 2010 debuxa un escenario cheo de incertezas que as xeneralistas pretenden despexar. Para iso, parte dos seus esforzos, canalizados a través da súa patronal UTECA, céntranse en que a futura Lei Xeral Audiovisual recolla a maior parte das súas demandas, entre outras a posibilidade de que as canles de TDT emitan en pechado (pago por visión).

Igualmente, a loita das privadas ten no seu punto de mira ás televisións públicas. Por unha banda, reclaman unha redución do número de canles en TDT habilitados para as televisións públicas co obxectivo de ?facer viable o sistema?. Por outro, aspirar a parte dos 500 millóns de euros que RTVE ten previsto ingresar para 2009 en concepto de publicidade.

A fragmentación de audiencias que implicará a chegada das novas canles dixitais representa o maior temor para as grandes cadeas xeneralistas e o seu modelo de negocio. Neste escenario, o papel que xogan as televisións públicas na repartición do mapa audiovisual é cuestionado polas súas competidoras privadas, que viron como os ingresos publicitarios en 2008 descenderon un 12%.

A tdt chegará a finais deste mes a 160.000 novos fogares e alcanzará unha cobertura do 90% da poboación

A televisión dixital terrestre (TDT) deberá chegar a finais deste mes a 160.000 novos fogares españois, coincidindo coa culminación da fase cuarta do Plan de Extensión da Cobertura da TDT aprobado polo Goberno.

Segundo ese plan, a cobertura técnica da TDT debe alcanzar o 31 de decembro ao 90% da poboación, despois de que na anterior fase, a terceira, que concluíu o pasado 31 de xullo, superásese lixeiramente o 88% establecido pola normativa e materializásese nun 89,15%.

Unha vez finalizado 2008, quedarán pendentes, coa vista posta no "apagamento analóxico" de abril de 2010, unicamente dúas fases de ampliación, que serán as máis custosas en termos económicos e xeográficos, segundo recordou hoxe a asociación Impulsa TDT no seu último informe mensual, correspondente a decembro.

O 31 de xullo de 2009, á conclusión da fase quinta, a TDT chegará ao 93% da poboación. E para rematar, a fase sexta, que finalizará o mesmo día do "aceso dixital", suporá o establecemento da máxima cobertura prevista pola normativa: 98% da poboación para as televisións públicas e 95% para as canles privadas nacionais.

18 MILLÓNS POTENCIAIS Segundo o último EGM, un 58% da poboación española, é dicir 9,3 millóns de fogares, xa ven as canles TDT vía TDT ou outras plataformas de pago. Destes máis de nove millóns de fogares, un 45%, é dicir 7,3 millóns de fogares, fano exclusivamente mediante o sinal dixital terrestre.

Este universo de fogares que reciben o sinal TDT en España a peche de 2008 supón xa un mercado real superior aos 18 millóns de telespectadores, unha das cifras máis altas de Europa. Excluíndo a España, soamente seis países da UE ten poboacións por encima desta cifra.

A cota de pantalla da TDT sobre o total do consumo televisivo supera os 20 puntos, cun crecemento mensual próximo aos dous puntos de "share" no mes de novembro. Esta subida débese a un incremento de 830.000 individuos que conectan diariamente coa TDT respecto ao mes anterior (que xa alcanzaba os 9,5 millóns de individuos ao día), cun consumo medio diario en TDT de case dúas horas.

Impulsa destaca no seu informe que o rexistro de vendas de equipos TDT en outubro foi o maior de 2008 xunto ao mes de xaneiro, un mes que ostentou a marca anual, con tan só 12.000 unidades máis, e superou en 127.000 unidades a cifra mensual media do ano en curso. O incremento de outubro de 2008 con respecto ao mesmo mes de 2007 achégase aos 200.000 equipos.

O indicador do contacto medio diario da TDT presentou en novembro unha evolución destacada, cun alza de 830.000 novos espectadores. Este incremento eleva a audiencia potencial efectiva da TDT ata os 9,5 millóns de individuos de 4 e máis anos.

DÚAS HORAS Ao DÍA En correlación coa progresión dos demais indicadores de audiencia da TDT, os minutos de consumo dos usuarios tamén manifestan un incremento positivo en novembro. Os espectadores que posúen TDT nos seus fogares dedican a esta 115 minutos diarios (1 hora e 55 minutos), once minutos "per cápita" máis que no mes anterior.

As comunidades de Cataluña, Valencia e Andalucía mostran a maior intensidade relativa no uso da TDT: eses tres territorios superan en media as dúas horas diarias de consumo dixital terrestre.

No seu informe, Impulsa TDT recorda que en España está pendente de definición un plan de asignación de frecuencias "post apagado", o que xera "certa incerteza" entre os radiodifusores, "que aínda descoñecen en que canles emitirán no novo escenario e pola posible utilización futura de parte destas frecuencias (o denominado dividendo dixital)".

Outros países europeos están xa nunha fase máis avanzada: Francia xa transmite cinco canles en alta definición en TDT e tomáronse decisións no referente ao dividendo dixital.

O Reino Unido está planificando adiantar o lanzamento das emisións en HD para o ano 2010, e Italia conta cunha gran maioría do parque de receptores TDT con mhp incorporado.

"É de esperar que as próximas actuacións da Administración aborden a regulación destas cuestións e axuden a diminuír as incertezas, á vez que a impulsar nos últimos meses a implantación da tecnoloxía dixital terrestre en España nunha contorna de maior competencia pola proliferación de canles en aberto xerada pola TDT cunha fonte de ingresos que proveñen fundamentalmente da publicidade, altamente sensible aos ciclos económicos", indica o informe.

domingo, 9 de noviembre de 2008

Levante TV inicia as súas emisións

Levante TV inicia mañá as emisións de forma regular, coa información e o deporte como dous alicerces. Os veciños de Valencia e l´Horta poden sintonizar a nova emisora valenciana na canle 23 da TDT.

O luns 10 de novembro supón un antes e un despois na historia dos medios de comunicación da Comunidade Valenciana. Levante TV, pertencente a Editorial Prensa Valenciana, a empresa editora de Levante-EMV, comezará a emitir de forma regular a súa programación, entrando así a formar parte dos grandes medios audiovisuais valencianos.

A nova cadea de televisión susténtase en dous alicerces: a información e o deporte, sen esquecer os magazines, que porán as notas culturais e de trazo social á oferta. Completa o mapa unha infinidade de microespacios temáticos sempre vinculados aos habitantes de Valencia e l´Horta.
Levante TV nace como unha televisión que pondera a programación propia sobre a externa, ofrecendo espazos nos que a información prima sobre o entretemento para ofrecer de verdade alternativas nas ondas da comunicación. No entanto, incorpora á súa oferta documentais, películas e debuxos animados.

Nun momento no que os medios audiovisuais están masificados, Levante TV xorde como unha cadea singular, plural e próxima que desexa que o telespectador sexa partícipe do que ocorre. Os habitantes informaranse do que ocorre nos seus barrios pero tamén serán os protagonistas. Sen eles, Levante TV non sería posible e non tería sentido.
Non nace coa presión das cotas de audiencia, pero si co reto de aproximarse a aquela parte da sociedade ou feitos que dificilmente teñen cabida nun mundo ás veces tan excluínte como o da televisión. Asociacións veciñais, deportistas de base, colectivos festeros, entidades sociais son o fundamento da canle.

En Levante TV importa o que ocorre nas rúas dos 44 municipios de l´Horta, pero tamén do que sucede nas grandes cidades de España e do mundo.

A emisora está dirixida por Francesc Piera-ata fai uns meses delegado de Levante-EMV en l´Horta- e á fronte dos servizos informativos atópase Isabel Olmos, ata agora xornalista de Levante-EMV. «Queremos que os veciños de Valencia e l´Horta saiban que esta é a súa televisión» expresou a profesional da información remarcando que «para iso é indispensable que os cidadáns sentan partícipes de proxecto audiovisual que nace».

Tecnoloxía precisa e áxil para unha moderna televisión


A televisión, dotada cos máis modernos medios de produción e emisión, funcionará, na área técnica, baixo o control de Joan García, que conta cunha dilatada experiencia en firmas do sector audiovisual valenciano. A televisión conta coa última tecnoloxía xa que se traballa sen cintas e co arquivo informatizado o que supón un gran avance tanto en custos como en espazo. Segundo Joan García, xefe técnico, ésto fai que «os procesos de gravación e postproducción sexan máis áxiles e efectivos».

A precisión na emisión de contidos (servidores de continuidade) é máis efectiva grazas ao control informático, que permite detectar e corrixir posibles erros humanos. Os equipos de gravación ENG son máis lixeiros posibilitando, así, unha maior rapidez nos desprazamentos e coberturas da información. Así se optimizan os recursos humanos e cóbrense o maior número de escenarios informativos.

Os procesos dixitais facilitan un deseño gráfico máis visual, estético e coidado. A imaxe corporativa da empresa corre a cargo de Juanma Agapito, que deseña a infografía da emisora imprimindo o seu selo en cada un dos traballos que realiza.

O sinal de televisión é transportada ata os seus fogares mediante procesos dixitais (TDT) que permiten a mellora na recepción de devandito sinal e unha maior calidade audiovisual.

A incorporación dun servizo de SMS permite a interacción entre a cadea e o espectador.

O departamento de produción está dirixido por Míriam Civera -con anos de experiencia no sector audiovisual autonómico e nacional-, que se encarga da coordinación entre as áreas de realización, contidos e mercadotecnia para xestionar a gravación e postproducción dos informativos, programas e espazos comerciais.

O departamento comercial está xestionado por Claudio Ortega, un profesional de longa traxectoria nos medios de comunicación.

Javier Bausá, formado no mundo da televisión encárgase do apartado de realización xunto a Joana Ribes. Son os responsables da última fase do proceso para que chegue a imaxe aos telespectadores.


Fonte: levante-emv.com

sábado, 8 de noviembre de 2008

Antena.Nova prepara un novo programa de decoración, 'Sweet Home'

Trátase do segundo espazo que a produtora de Óscar Martínez (Phileas) prepara para a cadea de San Sebastián de los Reyes

Antena 3 xa encargou o segundo formato a Phileas, a produtora na que participa Óscar Martínez, responsable de 'A volta ao mundo en directo'.

Trátase de 'Sweet Home', un novo magacín de decoración que nos proporá cambiar o aspecto dos nosos fogares.

O espazo, que aínda non conta con presentadores, completa desta forma a oferta de programas dedicados ao fogar que a cadea emite a través da súa canle dixital, Antena.Nova.


Fonte: FórmulaTV.com

miércoles, 5 de noviembre de 2008

Galicia contará cun satélite para a cobertura da TDT

A conta atrás para a chegada da Televisión Dixital Terrestre (TDT) terá en Galicia un empuxón adicional. Antes de abril do ano 2010, data límite para proceder ao apagamento analóxico, a cobertura de ata mil núcleos de poboación quedará garantida vía satélite. Esa é, polo menos, a previsión coa que traballa a Xunta que, a través da Dirección Xeral de Comunicación Audiovisual, negocia actualmente co Ministerio de Industria a posta en marcha deste sistema para cubrir zonas ás que, pola súa complicada orografía, é tecnicamente imposible que chegue a televisión do futuro. Algunhas zonas da Costa de Morte e da Mariña lucense, así como comarcas ourensás como a de Verín, limítrofes con Portugal, son os eixos prioritarios de actuación nos que se enmarca o plan alternativo vía satélite.

A próxima mesa sectorial entre ministerio e comunidades autónomas abordará a execución da cobertura vía satélite para aquelas áreas onde tecnicamente a TDT non chegará, xa sexa polo seu complicado acceso ou polos obstáculos que están atopando os técnicos para limpar de emisións ilegais o espazo radioléctrico, xa que provocan interferencias nas novas transmisións dixitais, especialmente nos grandes núcleos de poboación.

No caso galego, Manuel José Fernández Iglesias, director xeral de Comunicación Audiovisual, considera que o eixo de actuación do plan, que cualifica de "complementario", pasa por levar a TDT a través do satélite a unhas 20.000 persoas, repartidas por poboacións moi dispersas na xeografía galega. "Traballamos para que estea en servizo o satélite cando chegue o apagamento analóxico, os contidos serán os mesmos, pero é que é a única forma de cubrir determinadas zonas moi específicas que veñen representar uns mil núcleos de poboación aos que hai que garantir un servizo que é público", sinala Fernández.

Para completar a cobertura a través do satélite, o Ministerio de Industria conta coas opcións de Hispasat e Eutelsat, ambas as participadas por Abertis Telecom, a compañía encargada da difusión do sinal de TDT para a maior parte das cadeas que operan en territorio español. Desde o ámbito privado xa se transmitiu ao Goberno que o sobrecusto que representará a eventual dobre utilización de ondas terrestres e por satélite para a emisión do sinal debe ser compensado con fondos públicos.

Aínda que advirte que aínda non hai nada pechado, o responsable autonómico da aplicación da TDT dá por seguro que haberá cofinanciación do Ministerio de Industria para a execución destes novos plans, nos que participa activamente a empresa pública galega Retegal. "Na mesa sectorial decidirase se se recorre ao satélite ou non, e tamén todos os parámetros nos que nos moveremos", matiza Fernández Iglesias. Este ano completarase a instalación en Galicia de 51 novos centros emisores, que garantirán unha cobertura total do 93% para as canles autonómicas. Ao peche de 2008, para o caso das TV estatais, esta será do 89% e a dos privados, do 83%.

O obxectivo da Xunta para o 3 de abril de 2010, cando se produza o apagamento analóxico, é poder ter unha cobertura do 98% nas cadeas públicas e do 96% nas privadas, cuxa implantación é, a xuízo da Administración galega, aínda moi inferior ao índice estatal. A planificación do apagamento analóxico en Galicia producirase nun total de seis áreas, de forma progresiva, cun calendario que establece tres datas tope. Para levar a cabo estes plans, Retegal, a empresa pública de telecomunicacións, coordinará un investimento estimado en 30 millóns de euros, que se repartirá entre o Goberno central e a Xunta.

Ademais de ofrecer imaxes de máis calidade, xa que multiplicará por cinco a capacidade actual de programas, a TDT permitirá a recepción móbil de televisión, a interactividade, a denominada televisión á carta ou os servizos multimedia, así como a converxencia entre o televisor e o computador persoal. O sinal da imaxe é teoricamente inmune a interferencias, e permite formatos de imaxe panorámicos e convencionais. Ademais, o sinal pódese recibir en calquera lugar sen conexións fixas, só cunha antena portátil, ata en vehículos en movemento.


Fonte: elpais.com

Os murcianos xa poden pedir cita previa co seu médico a través da TDT

Os usuarios do Servizo Murciano de Saúde xa poden solicitar a cita previa co seu médico de Atención Primaria e de Pediatría a través do mando a distancia da TDT (Televisión Dixital Terrestre).

Así o presentaron onte a conselleira de Presidencia e Administracións Públicas, María Pedro Reverte, e a conselleira de Sanidade e Consumo, María Anxos Palacios, en rolda de prensa.
Segundo Reverte, «trátase dunha experiencia pioneira no ámbito nacional, na que traballou a Administración rexional coa Fundación Integra, e que explota as posibilidades interactivas da TDT, a través da televisión autonómica da Rexión de Murcia».

Así mesmo, Reverte indicou que este sistema require un decodificador interactivo, o MHP -que custa entre 90 e 100 euros-, conectado a internet, e que permite por unha banda a recepción da información a través da pantalla de televisión, e, doutra banda, a interactividade entre o telespectador e a aplicación informática.

Con este sistema, é o propio usuario o que envía desde o mando a distancia os seus datos do cartón sanitario e a data da cita e, ademais, ofrece a posibilidade de pedir hora co médico durante as 24 horas do día, os sete días da semana.

Respecto diso, Reverte destacou que esta nova aplicación «mostra a potencialidade da televisión como unha nova canle de comunicación entre a Administración rexional e os cidadáns».

As probas piloto deste sistema de cita previa realizáronse en tres centros de maiores localizados en Murcia, Sumidoiro e Molina de Segura, onde se instalou o decodificador e onde xa se están solicitando citas desde fai varios meses.

A cita previa a través do televisor súmase así aos modelos de citación para Atención Primaria xa existentes na Rexión e que aproximadamente tramitan 11 millóns de peticións de citas ao ano, como son o servizo telefónico dos centros de saúde, o servizo que ofrece o Centro de Chamadas 902 140 022 (que xa alcanza o 9,13 por cento das citas solicitadas, aproximadamente un millón ao ano) e a cita por internet (co 4,39 por cento, unhas 500.000 ao ano).

Neste sentido, a conselleira de Sanidade e Consumo recordou que se segue mantendo o sistema tradicional, que é o máis utilizado, que consiste en chamar por teléfono ao consultorio ou ao centro de saúde correspondente, e aproximadamente utilízao o 85 por cento da poboación».
Mando a distancia

O uso deste sistema de citación a través do televisor permite unha accesibilidade maior para o público en xeral, xa que o mando a distancia do receptor é sinxelo e é un instrumento co que os cidadáns están xa familiarizados.

Igualmente o seu uso é apropiado para puntos distantes, desde hoteis, casas rurais, puntos de información da Administración, entre outros. Ademais, os decodificadores con tecnoloxía MHP permiten, á súa vez, dispor doutros servizos que ofrece a interactividade da TDT.
A televisión rexional ofrece no seu servizo interactivo a guía electrónica de programas, xogos e lecer, ademais da cita previa médica.

A televisión autonómica rexional está desenvolvendo outras aplicacións interactivas, que porá en marcha en breve, e que consisten nun servizo de titulares de noticias, información do tempo, do tráfico e trámites coa Administración rexional (consultas mediante DNI electrónico e outras).

Actualmente, a televisión autonómica cobre o 98 por cento da poboación rexional en TDT, fronte ao 85 por cento de cobertura do resto de televisións, tanto nacionais como autonómicas, o que garante a accesibilidade a este novo servizo de solicitude de cita médica.


Fonte: abc.es

O goberno de Baleares gastará 12 millóns en ampliar a cobertura de TDT

O Govern balear gastarase 12 millóns de euros en 2009 para que a cobertura de Televisión Dixital Terrestre (TDT) alcance ao cento por cento dos fogares da comunidade autónoma.

Con este investimento realizaranse actuacións que permitan que o sinal TDT póidase recibir en determinados lugares do sur de Menorca, pártea norte de Eivissa e a Serra de Tramuntana de Mallorca. Trátase de cubrir distintas 'zonas de sombra' - que representan o dous por cento da cobertura total- nas que os usuarios "non terían ningunha posibilidade de ver a televisión dixital sen a intervención da Administración".

Así o avanzou hoxe o director xeral de Tecnoloxía e Comunicacións do Govern balear da Conselleria de Economía, Facenda e Innovación, Antonio Manchado, durante a celebración dunha rolda de prensa para dar a coñecer o novo centro emisor de TDT que a empresa pública Multimedia das Illas Baleares puxo en marcha en Xénova, cuxa instalación fai extensiva a televisión dixital ao conxunto dos cidadáns de Palma.

Segundo explicou a alcaldesa da cidade, Aina Calvo, o novo centro emisor permite que 10.000 veciños das barriadas de San Agustín e Cala Maior reciban o sinal dixital sen ningunha dificultade, á vez que valorou positivamente o "esforzo" que está facendo o Govern para "acompañar aos cidadáns de Palma na transición da tecnoloxía analóxica á dixital", e poder adiantase ao cambio que se producirá a finais de 2009.

Así, Manchado indicou que na actualidade o 90 por cento da poboación das Illas "está en condicións" de ver a televisión a través desta nova tecnoloxía dixital que ofrece unha maior calidade de imaxe e son, un crecemento exponencial dos sinais que se poderán sintonizar e, nun futuro, a posibilidade de acceder a determinados servizos que actualmente son propios de Internet.

O director xeral de Tecnoloxía e Comunicacións incidiu na necesidade de que as leiras plurifamiliares tamén se preparen para recibir TDT e, neste sentido, anunciou que o Executivo porá en marcha unha liña de axudas para aquelas comunidades de veciños con máis de seis vivendas que teñan que realizar os traballos de adaptación de antenas de TV -antenización-.

Así mesmo, recordou que cada familia terá que dispor dun codificador para TDT nos seus fogares para recibir o televisión dixital.

Para incidir en todos estes aspectos, anunciou que o Executivo autonómico realizará unha gran campaña informativa sobre a Televisión Dixital de face ás festas de Nadal para concienciar á xente da necesidade de que adquiran televisores adaptados á TDT, ademais doutras campañas de difusión que se realizarán ao longo do próximo ano.


Fonte: infoperiodistas.com

Audiencias TDT Outubro 2008

Grupo Televisión Española:
Total: 20,3% (20,5%) - 0,2
La 1: 11,8% (11%) + 0,8
Clan TVE: 3,1% (3,5%) - 0,4
La 2: 3% (3,3%) - 0,3
Teledeporte: 1,4% (1,7%) - 0,3
24 Horas: 1% (1%) =

Grupo Antena 3:

Total: 18,2% (18,8%) - 0,6
Antena 3: 12,6% (12,7%) - 0,1
Antena.Neox: 3,5% (3,7%) - 0,2
Antena.Nova: 2,1% (2,4%) - 0,3

Grupo Gestevisión Telecinco:
Total: 17,5% (16,9%) + 0,6
Telecinco: 15,7% (15,1%) + 0,6
Telecinco FDF: 1% (1%) =
Telecinco 2: 0,8% (0,8%) =
Cincoshop: 0% (0%) =

Grupo laSexta:
Total: 9,6% (9,3%) + 0,3
laSexta: 9% (8,7%) + 0,3
Hogar 10: 0,6% (0,6%) =

Grupo Sogecable:
Total: 8% (8,2%) - 0,2
Cuatro: 6,6% (6,6%) =
CNN+: 0,8% (1%) - 0,2
40 Latino: 0,6% (0,6%) =

Grupo Vocento:

Total: 3,7% (4,4%) - 0,7
Disney Channel: 2,7% (3,6%) - 0,9
Intereconomía: 1% (0,8%) + 0,2

Grupo VEO:
Total: 1,2% (1,2%) =
Sony Entertainment Television: 0,6% (0,6%) =
VEO: 0,6% (0,6%) =
La tienda en VEO: 0% (0%) =

Neox e a URJC fan un programa pioneiro

Antena 3 Neox e a Universidade Rei Juan Carlos están preparando un programa de entrevistas chamado O Círculo, cuxa principal novidade é que no mesmo participarán alumnos da propia universidade. O formato será unha mestura entre "Si fuera tú", programa que emitiu Antena 3 e "Tengo una pregunta para usted", de TVE. O condutor será Carles Marín.

Os programas rodaranse no estudio da universidade, que ten unha superficie de 300 metros cadrados. Os alumnos, ademais de facer as preguntas aos distintos invitados, colaborarán en tarefas de redacción, produción, guión e realización, asesorados por profesionais da casa. Será unha oportunidade para que os estudantes de xornalismo e comunicación audiovisual teñan unha experiencia directa nun medio de comunicación dentro da propia universidade. Aínda que poderán participar algúns alumnos procedentes doutras carreiras.

Os grupos estarán formados por alumnos de terceiro, cuarto e quinto de carreira, serán un total de 20 ó 30 por grupo, e o máis probable é que vaian rotando, polo éxito de convocatoria que tivo. Participar no círculo dará aos estudantes créditos de libre configuración para a carreira.

O sistema establecido será unha xerarquía, dentro de cada grupo haberá un responsable que coordinará en traballo en equipo. Estes responsables serán os alumnos de cursos máis avanzados, despois o profesor Carles Marín revisará o traballo feito por estes equipos. Carles Marín conta cunha ampla experiencia en televisión. traballou en TVE en Baleares e Cataluña, en Antena 3 Baleares, en Telenova e na Canle 37.

Aínda que aínda non se ultimaron todos os detalles sabemos que comezarán a gravar esta semana e que acudirán invitados de relevancia. Os alumnos están entusiasmados con este proxecto pioneira de Antena 3 Neox.


Fonte: PRNoticias

sábado, 1 de noviembre de 2008

Baleares pronto podería poder recibir TV3 en TDT

O Goberno balear está pensando utilizar un das dúas canles que a súa radiodifusor autonómico ten, IB3, na grella de emisións da TDT co obxectivo de emitir o sinal da TV autonómica catalá, TV3, á espera de dispor dunha frecuencia propia para devandito radiodifusor. Esta sería unha solución de urxencia ante a vontade de manter as emisións da canle autonómica catalán, mentres o Ministerio de Industria, Turismo e Comercio non aprobe un segundo múltiplex que permita recibir todas as canles de lingua catalá nos receptores de Menorca. Deste xeito, IB3 cedería a Cataluña o que actualmente repite o sinal da súa versión satelital e que, na TDT, aparece como IB3 Sat.

O radiodifusor balear estaría disposto a ceder unha canle para unha televisión exterior ao seu territorio, cando aseguraba que lle resultaba imposible emitir as desconexións das illas menores por motivos técnicos.

Este plan obedece a que, a sete meses do "apagamento" analóxico, en Menorca, aínda non se pode ver a TDT por ningunha das emisións das outras autonomías que falan catalán, como o mencionado TV3, Canle 33, Canle 9 e Punt 2. Todos os seus respectivos gobernos autonómicos explican que existen acordos e conversacións para que se poidan recibir os seus contidos en Baleares aínda que, desde o organismo Consolat de Mar, esíxese unha reciprocidad e que IB3 poida captarse en Cataluña e Valencia en condicións normais. Esta posibilidade está actualmente paralizada á espera da concesión do segundo múltiplex, por parte de Industria.


Fonte: sateliteinfos.com

O 87% do territorio español recibe o sinal de TDT en óptimas condicións

O 87% do territorio español recibe en óptimas condicións o sinal da Televisión Dixital Terrestre (TDT), segundo asegurou a Efe o presidente da Asociación de Entidades de Radio e Televisión Dixital (AERTEDI), Víctor Xara.

Xara participou en Cartaya (Huelva) nunha xornada de traballo na que analizou os retos aos que se enfronta a televisión en España ante o apagamento analóxico, así como o papel que, a partir de agora, desempeñarán as televisións dixitais terrestres, que emiten mediante o sistema TDT.

Así, indicou que, na actualidade "España está á cabeza de Europa en sinal de TDT", e que se está cumprindo o plan deseñado neste sentido polo Ministerio de Industria para substituír a tecnoloxía analóxica pola dixital, ata o punto de que "hai provincias como Soria onde xa non se ve a televisión analóxica".

subliñou ademais que hai un calendario deseñado para que a finais do próximo ano 2009 "non haxa sinal analóxico en España, e non hai marcha atrás", á vez que instou ás administracións a que aproveiten a oportunidade que se presenta con esta tecnoloxía.

"As administracións deben aproveitar as novas tecnoloxías pensando realmente en dar servizos aos cidadáns, porque ofrecen grandes posibilidades en servizos, e aí teñen que estar os gobernantes, que non deben pensar no seu partido político ou quen está gobernando, senón nos cidadáns, que van ser os grandes beneficiados da aplicación das novas tecnoloxías".

lamentou ademais que hai un "gran descoñecemento" ao redor da nova tecnoloxía, "que vén desde os grandes almacéns ata, porque se imos comprar un televisor non nos din que nos poden vender un con tecnoloxía MHP, que permite o uso do televisor para sanidade, cultura ou mulleres maltratadas, pero é algo que nin os comerciantes sábeno".

"Non é posible que agora haxa xente que se gaste 40 euros nun descodificador, porque por 40 ó 70 euros máis poden comprar un que xa ten MHP", concluíu.


Fonte: mundoplus.tv

miércoles, 1 de octubre de 2008

Audiencias TDT: Setembro 2008

Cota de pantalla da TDT: 17,4% ( 0,3)

Grupo Televisión Española
Total: 20,5% (27,5%) - 7
A 1: 11% (13,7%) - 2,7
A 2: 3,3% (5,2%) - 1,9
Clan TVE: 3,5% (3,3%) 0,2
Teledeporte: 1,7% (4,2%) - 2,5
24 Horas: 1% (1,1%) - 0,1

Grupo Antena 3

Total: 18,8% (18,2%) 0,6
Antena 3: 12,7% (11,7%) 1
Antena.Neox: 3,7% (4%) - 0,3
Antena.Nova: 2,4% (2,5%) - 0,1

Grupo Gestevisión Telecinco

Total: 16,9% (13,7%) 3,2
Telecinco: 15,1% (11,9%) 3,2
Telecinco FDF: 1% (1,1%) - 0,1
Telecinco 2: 0,8% (0,7%) 0,1
Cincoshop: 0% (0%) =

Grupo laSexta
Total: 9,3% (8,2%) 1,1
laSexta: 8,7% (7,6%) 1,1
Fogar 10: 0,6% (0,6%) =

Grupo Sogecable
Total: 8,2% (7,9%) 0,3
Catro: 6,6% (6,1%) 0,5
CNN : 1% (1,1%) - 0,1
40 Latino: 0,6% (0,7%) - 0,1

Grupo NET TV
Total: 4,4% (4,3%) 0,1
Disney Channel: 3,6% (3,8%) - 0,2
Intereconomía: 0,8% (0,5%) 0,3

Grupo VEO
Total: 1,2% (1,2%) =
Sony Entertainment Television: 0,6% (0,6%) =
VEO: 0,6% (0,6%) =
A tenda en VEO: 0% (0%) =



Fonte: FórmulaTV.com

O Consell usará a TDT para crear unha canle interactiva de información

A Generalitat Valenciana porá en marcha a canle T-Administración, unha plataforma interactiva de información ao cidadán a través da Televisión Dixital Terrestre. Anunciouno onte a consellera de Xustiza e Administracións Públicas, Paula Sánchez de León, tras un almorzo informativo cos xornalistas.

O obxectivo, segundo explicou Sánchez de León, é adecuar todos os servizos que ofrece a administración autonómica a través de Internet para que os cidadáns accedan a contidos como bolsas de traballo, ou eventos culturais mediante o mando a distancia do receptor de TDT.

Para levar a cabo esta iniciativa, a Generalitat publicou xa a licitación para o deseño, desenvolvemento e integración de aplicacións deste proxecto, cun orzamento de licitación de 205.000 euros, que forma parte do montante total do proxecto que ascende a 300.000 euros.

Fonte: ABC.es

martes, 30 de septiembre de 2008

Primeira experiencia de emisións en Alta Definición para unha canle local

A canle dixital local catalán Maresme TV converteuse no primeiro español do seu estilo en emitir en Alta Definición. Deste xeito, o pasado sábado, a canle superou con éxito unha proba piloto consistente en proxectar oito horas de televisión neste formato. Logo de ser un das primeiras canles públicas de ámbito local de Cataluña en emitir en dixital, e apenas cumprido un ano do inicio das súas emisións, a canle volve ser pioneiro no ámbito televisivo e da comunicación. Nesta ocasión, foi a primeira estación local de TV en emitir en Alta Definición, é dicir, cunha resolución de imaxe moi superior á que se ve nas emisións habituais.

No momento de realización da proba piloto, non había ningunha outra televisión en toda España que estivese reproducindo imaxes en devandito formato, salvo a versión de HDTV de Canle . A experiencia consistiu en emitir oito horas de programación en HD (catro pola mañá e outras tantas pola tarde), que puideron seguir os telespectadores cun televisor e *descodificador compatibles con este formato e tamén os cidadáns que se achegaron aos estudos da canle, no Centro Cívico Pla d'en Boet de Mataró (Barcelona).

Coa realización desta proba piloto se constaró que Maresmedigital TV está preparada para emitir en HD non só a nivel técnico, senón a nivel do fluxo de traballo que representa reproducir imaxes en formato de alta calidade. A previsión é que, nun futuro, esta canle catalá de TDT local poida realizar todo o proceso de produción en Alta Definición.


Fonte: sateliteinfos.com

A cobertura da TDT chega a Vielha (Lleida) e estenderase a toda a Val d'Aran en novembro

A Concellaría de Novas Tecnoloxías do Concello de Vielha e Mijaran informou hoxe de que a Televisión Dixital Terrestre (TDT) xa está a disposición dos cidadáns do municipio, e que antes de finais de novembro haberá un despregamento que ampliará a cobertura a toda a Val d'Aran.

O concelleiro da área, Alex Moga, explicou que se celebrará unha reunión informativa no municipio para que os veciños reciban a información necesaria sobre a cobertura da TDT.

A reunións realizaranse ás 20.30 h. co obxectivo de que poidan asistir o máximo número de cidadáns, e terán lugar na sala social de cada unha das poboacións de toda a Val d'Aran.

Segundo Moga, o proxecto 'VIELHA en DIXITAL' situará ao municipio de Vielha e Mijaran nunha liña progresiva de adiantos tecnolóxicos.


Fonte: yahoo! España

O Concello de Granada lánzase á procura da súa televisión municipal

O alcalde anuncia que iniciaron contactos con algunhas cadeas.O Consistorio xa ten licenza para emitir en TDT.

O Concello de Granada iniciou unha rolda de contactos para adquirir unha cadea de televisión local e facela municipal «aproveitando o apagamento tecnolóxico de 2010».

Así o anunciou onte o alcalde, José Torres Furtado. O Consistorio xa dispón dunha licenza de Televisión Dixital Terrestre (TDT). Aínda non está decidido se comprará unha tele xa en marcha ou se creará unha nova, xa que algunhas das que emiten agora non poderán facelo en 2010.

Aínda que Torres Furtado non quixo referirse a ningunha cadea en concreto, o xornal local A opinión de Granada apuntou que esta pode ser Tele Ideal, do Grupo Vocento.


Fonte: 20minutos.es

miércoles, 24 de septiembre de 2008

EiTB lanzará o 10 de outubro ETB-3, unha nova canle de televisión en eúscaro na TDT

O 10 de outubro será unha data crave para o grupo EiTB. O novo portal en Internet, eitb.com abrirase a todos os usuarios, lanzarase ETB-3 e celebrarase o 25 aniversario de Radio Euskadi. Nun acto presidido onte por Miren Azkarate, conselleira de Cultura, Juan Diego, director de Estratexia do grupo, e Miguel Reina, director comercial de Expressive, presentouse en sociedade o novo posicionamento na rede e un novo espazo para eventos, Multibox , con capacidade para catrocentas persoas e versatilidade para todo tipo de eventos.

O grupo de comunicación "vai darlle a volta completamente á súa presenza en Internet. Farao a través dunha única marca, eitb.com, cuxa concepción cambia absolutamente cara a un gran portal de entretemento, información e servizos". Os responsables da presentación mostraron a súa satisfacción por este novo paso en éraa das tecnoloxías.

A este cambio en Internet, únese o lanzamento dunha canle temática, ETB-3. A súa emisión entra xa dentro das esixencias do mercado audiovisual, TDT, será en eúscaro, en formato 16/9 para pantallas apaisadas e en estéreo. Vinte persoas, que contan con todo o apoio técnico do grupo, preparan desde fai algún tempo os contidos que dentro de menos dun mes será unha realidade.

Cultura, programación infantil e xuvenil vanse a unir en tres marcas; EITB Kultura, Betizu e Gazteak. Ofertaranse programas que xa se coñecen dentro de ETB-1, pero con contidos específicos para a nova canle e tamén se achegarán espazos totalmente novos.

Por outra banda, o novo eitb.com recollerá dentro de si un gran portal que irá moito máis alá dos propios contidos do grupo. Uns contidos propios que tamén se reforzarán e que serán unha parte da gran porta de entrada cara á interactividade, a participación, os temas e historias de todo tipo, sorpresas e emocións. Juan Diego sinalou onte que está baseado nos contidos, a marca, a participación e a sorpresa.

Ademais, os acenos de identidade do novo portal serán o seu carácter multimedia, interactivo, universal, inmediato, tecnológicamente avanzado e personalizable.

Durante o acto celebrado onte na sede de EITB en Bilbao, fóronse pondo de manifesto as necesidades de globalizar a oferta do grupo vascos de comunicación. Así se permite acceder a calquera persoa e desde calquera parte do mundo. No acto estiveron presentes moitos mozos relacionados co universo informático e que participaran no proxecto para dar a volta aos conceptos que ata agora rexeron en EiTB.

participación "É moi importante o contido xornalístico na rede, pero nos interesa moito a participación da sociedade. Os nosos espectadores, os visitantes do noso portal, tamén poden achegarnos moito nesta nova aposta que estamos facendo", sinalou o director de Estratexia do grupo.

Juan Diego animou á participación de todos os cidadáns. Sinalou que é importante ter en conta que a través deste novo portal increméntanse as posibilidade de ter maior información e entretemento.

A través dunha pantalla presentounos aos novos personaxes do portal, os Kimos . Un deles deu as grazas a Miren Azkarate e ofreceulle un ramo de flores, pero virtual, de acordo cos novos tempos.

A conselleira de Cultura tamén encomiou a idea de reunir nun portal de internet todas as marcas da cadea: "Antes viamos unha televisión en branco e negro. Despois sumouse outra cadea máis, en UHF. Non me parece que pase tanto tempo e xa estamos noutra dimensión diferente. Tanto é así, que a min nunca me entregaron un ramo de flores virtual. Vexo o do portal de EITB.com e paréceme bruxería". Animou a todos a entrar no portal e conectarse coa realidade de Euskadi a través do grupo vasco de comunicación: "Dá o mesmo que sexan de aquí, que sexan da diáspora ou que simplemente teñan curiosidade".


Fonte: noticiasdealava.com

jueves, 18 de septiembre de 2008

laSexta acusa a Intereconomía de 'boicotear' a unha xornalista de 'Caiga Quién Caiga'

A guerra dos medios líbrase na rúa entre reporteiros que traballan de xeito conxunto, pero micro contra micro. A crispación política fai que algúns xornalistas diriman as súas diferenzas ante as cámaras cando van cubrir o mesmo evento.

Ocorreu o pasado venres á saída dun pleno celebrado en Valencia, cando a reporteira de 'Caiga Quien Caiga' ('CQC') Estíbaliz Gabilondo intentou acceder ao presidente da Deputación de Castelló, Carlos Fabra, para preguntarlle sobre varias causas que este ten abertas por presuntos delitos contra a Facenda e a Administración Pública.

Ao intentar abrirse paso para acceder ao político popular, Gabilondo tópase con catro reporteiros de Intereconomía TV, ataviados con lentes escuras para emular aos membros de 'CQC', cos que mantén un forcejeo. Estes rodéana, mentres a gravan cunha cámara. A reporteira grita ante as cámaras que a están empuxando.

LaSexta, a cadea que emite 'Caiga Quien Caiga', explicou nun comunicado que catro reporteiros da canle de televisión Intereconomía "boicotearon" unha reportaxe do programa.

"Tras o pleno, catro persoas con micrófonos de Intereconomía TV comezaron a increpar a Gabilondo e impediron que puidese achegarse ao político de PP", asegura a cadea.

Ademais, fontes de laSexta sinalan que estas mesmas persoas, "seguiron e gravaron en todo momento" os movementos da xornalista.

Aínda así, a cadea que preside Emilio Aragón ten previsto emitir ás 22.15 horas a reportaxe completa para dar a coñecer o incidente.

Pola súa banda, o Grupo Intereconomía non só nega as acusacións, senón que subliña que foron os seus reporteiros os que foron agredidos en varias ocasións por facer o seu traballo.
Intereconomía négao

Versión do incidente de Intereconomía

"É absolutamente falso que boicoteemos á sobriña de Gabilondo", asegura Xavier Horcajo, director xeral de Intereconomía Televisión.

Horcajo recoñece que os catro reporteiros pertencen ao grupo Intereconomía, pero asegura que foi a reporteira de 'CQC' quen agrediu aos seus traballadores.

"Ela ponse histérica e crávalle o micrófono a un, mentres outro dos seus compañeiros inténtalle quitar as lentes a un deles", declara Horcajo.

Ademais, engade, "non puideron boicoteala nin impedirlle o acceso porque os reporteiros de Intereconomía estaban situados detrás de Gabilondo".


Fonte: elmundo.es